Bedankt voor je reactie Léon.
Bij foto 3 is het licht inderdaad te hoog. Eigenlijk zat de octa vrijwel van boven van nog een eerdere opname. Heb de octa wel zo ver mogelijk naar voren gehaald om zoveel mogelijk in te vullen maar had deze beter schuin kunnen plaatsen. Heb ik later ook gedaan alleen dat waren net wat mindere foto's vond ik zelf. Maar je opmerking is zeker waar.
Foto 4 is met een reflector ingevuld. alleen met de zilveren kant. wellicht was de witte net wat zachter geweest.
Die "die zeshoek box"was wel een dingetje....
Had een filmpje gezien online en dacht later... dat is wellicht wel leuk. Had nog wat afvalhout liggen en heb dat ding gemaakt 2 weken voor de shoot. Echter was hij best groot en niet zo heel stevig en heb toen om te kijken of het een beetje "ok" was een testshotje gedaan met mijn vriendin. Kwam er toen al wel achter dat hij niet helemaal recht was maar nog wel te corrigeren...
Toen heeft hij 2 weken in de schuur gestaan en heb ik hem 20x vervloekt omdat hij in de weg stond natuurlijk. De dag voor de shoot eruit gehaald om erachter te komen dat hij nog minder stevig was geworden. Wat extra schroeven erin gezet maar dat hielp ook niet heel veel. Heb hem uiteindelijk gefixeerd tussen 2 muren met 2 statieven. Nog heb ik redelijk wat moeten shoppen om het een beetje ok te laten lijken.
Heb in deze shoot veel te veel willen doen. Heb wel vaker kleine kinderen/baby's of "oudere" volwassenen voor de camera maar zelden van deze leeftijd. Had daardoor veel te veel dingen die ik wilde proberen.
Heb uiteindelijk 7 totaal verschillende setup's gedaan in 2,5 uur met o.a. kleurfilters en water en die box enz. En toen kwam mijn vriendin (met kinderen) ook nog eerder thuis omdat er een kleine ziek was. (had ze de deur uitgestuurd voor de shoot

)
Volgende keer maar iets beter een keuze maken.