2

3

4

5

6

7

8

Groeten,
Wim
Jac,jac49 schreef:De voor rmij de enigste aansprekende foto is foto 4 van jochem ,de rest terug naar af , ik zie het gelaten over me heen komen heren !,volgende week gaan wij ook (als de prognose van de bloei goed is )met name in de heuvelachtige gebieden. dus kortstondig beslissen Maandag Dinsdag Woensdag . Wie er mee wil laat het weten middels een pb ,vooral de beginners zijn welkom ,statief is wel een pre ! want we zijn er voor zonsopgang .
Dat dacht ik wel Maurice. Hier nog wat sfeerimpressies..Maurice schreef:...John en ik hadden sterk de indruk dat we zaterdag een leuke gezellige dag hebben gehad, lol beleefd hebben en dat ook laten zien in onze foto's.
Ik wist het wel, en zie het nu bevestigd, ik heb absoluut geen verstand van fotografie! Ik meende prachtige series te zien, maar het blijkt allemaal niets voor te stellen. De echte kenner heeft gesproken!jac49 schreef:De voor rmij de enigste aansprekende foto is foto 4 van jochem ,de rest terug naar af , ik zie het gelaten over me heen komen heren !