Foto 1, Phoenix te Bodegraven
Frederix schreef:Hieronder vind je een blik in het totaal gestripte pakhuis Phoenix in Bodegraven. Ik werk aan een hele serie van dit oude, uit 1915 stammende gebouw. Ik laat meer foto's zien zodra deze serie compleet is.
Foto 1, Phoenix te Bodegraven
Hoi Gerrit en Yoyo, Na een maand haal ik mijn foto's van het forum om de ruimte op mijn website een beetje in de hand te houden. Zo heb ik na ruim een maand de foto's van dit topic verwijderd en de foto vervangen door een berichtje dat de foto's zijn verwijderd.GdP schreef:Geen pakhuis.
Ik zie dat meer mensen hun foto's verwijderd hebben, je ziet dan alleen een rood kruisje of een melding van bv Flickr dat de foto is verwijderd. Ik neem nog de moeite om er een nette melding van te maken. Maar op zich heb je best wel gelijk. Anderzijds is het zo dat als een topic naar enige tijd niet meer bekeken wordt, er niets tegen is om de foto's te verwijderen. In dit specifieke geval werd de aandacht hierop gevestigd en dat was niet de bedoeling.paparazzi schreef:zet de foto's die je op forums plaatst dan ook op photobucket.com (= gratis), het is echt heel erg lullig dat je een topic hebt staan waar niets meer in te zien is (of vraag forumbeheer gewoon om de hele topic te deleten als je alsnog je foto's liever verwijdert!)
Ik vind het juist wèl netjes om foto's die al een poos staan en de topic niet meer bekeken wordt, te verwijderen.paparazzi schreef:...en ik vind 't dus over het algemeen niet netjes...