Een blikje in pakhuis Phoenix te Bodegraven

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Een blikje in pakhuis Phoenix te Bodegraven

Bericht door Frederix » vr nov 16 2007 11:00 pm

Hieronder vind je een blik in het totaal gestripte pakhuis Phoenix in Bodegraven. Ik werk aan een hele serie van dit oude, uit 1915 stammende gebouw. Ik laat meer foto's zien zodra deze serie compleet is.

Afbeelding
Foto 1, Phoenix te Bodegraven
Laatst gewijzigd door Frederix op zo dec 23 2007 10:34 am, 2 keer totaal gewijzigd.

roeree

Bericht door roeree » vr nov 16 2007 11:32 pm

Hoi Fred,

Eerste foto ziet er veelbelovend uit.

Ben benieuwd naar de rest van de serie.

Groeten Raymond

nikonvos
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door nikonvos » vr nov 16 2007 11:34 pm

Je zou er hoogtevrees van krijgen!

Gr. Wim
D80

Franklin
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Franklin » vr nov 16 2007 11:35 pm

Hallo frederix,
Mooie foto genomen vanuit een heel goed standpunt. Je zou er haast hoogtevrees van krijgen.
Ben benieuwd wat de andere foto's gaan opleveren.
Groet, Franklin.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » vr nov 16 2007 11:38 pm

Ik heb vanavond de bewerking van deze foto live mee mogen kijken tijdens een bezoek aan Fred.

Veel gezien en geleerd, nogmaals bedankt Fred :)

Mooie foto en bewerking!

Frederix

Re: Een blikje in pakhuis Phoenix te Bodegraven

Bericht door Frederix » zo dec 23 2007 12:26 am

Frederix schreef:Hieronder vind je een blik in het totaal gestripte pakhuis Phoenix in Bodegraven. Ik werk aan een hele serie van dit oude, uit 1915 stammende gebouw. Ik laat meer foto's zien zodra deze serie compleet is.

Afbeelding
Foto 1, Phoenix te Bodegraven

GdP

Bericht door GdP » zo dec 23 2007 12:43 am

Geen pakhuis. :(

yoyo

Bericht door yoyo » zo dec 23 2007 12:54 am

:?:

Frederix

Bericht door Frederix » zo dec 23 2007 8:26 am

GdP schreef:Geen pakhuis. :(
Hoi Gerrit en Yoyo, Na een maand haal ik mijn foto's van het forum om de ruimte op mijn website een beetje in de hand te houden. Zo heb ik na ruim een maand de foto's van dit topic verwijderd en de foto vervangen door een berichtje dat de foto's zijn verwijderd.

Om één of andere reden (welke weet ik niet) is er een berichtje uitgegaan dat dit topic is bijgewerkt.

paparazzi

Bericht door paparazzi » zo dec 23 2007 8:34 am

zet de foto's die je op forums plaatst dan ook op photobucket.com (= gratis), het is echt heel erg lullig dat je een topic hebt staan waar niets meer in te zien is (of vraag forumbeheer gewoon om de hele topic te deleten als je alsnog je foto's liever verwijdert!)

Frederix

Bericht door Frederix » zo dec 23 2007 9:11 am

paparazzi schreef:zet de foto's die je op forums plaatst dan ook op photobucket.com (= gratis), het is echt heel erg lullig dat je een topic hebt staan waar niets meer in te zien is (of vraag forumbeheer gewoon om de hele topic te deleten als je alsnog je foto's liever verwijdert!)
Ik zie dat meer mensen hun foto's verwijderd hebben, je ziet dan alleen een rood kruisje of een melding van bv Flickr dat de foto is verwijderd. Ik neem nog de moeite om er een nette melding van te maken. Maar op zich heb je best wel gelijk. Anderzijds is het zo dat als een topic naar enige tijd niet meer bekeken wordt, er niets tegen is om de foto's te verwijderen. In dit specifieke geval werd de aandacht hierop gevestigd en dat was niet de bedoeling.

Ik weet even niet wat handig is, Ik kan wel eens kijken op photobucket.com hoe dat gaat. Je zegt dat het gratis is, maar dan wordt ik altijd een beetje argwanend. Niemand doet op Internet iets gratis, er wordt ongetwijfeld ergens geld mee verdiend (verkoop surfgedrag, reclame . . ) Ik zou het pas lullig vinden als de mensen die mijn foto's willen bekijken overladen worden met reclame o.i.d. Dat is ook de reden dat ik op www.fotosvanfred.nl een hoekje heb ingeruimd voor de foto's op dit forum. Het hoekje moet alleen niet te groot worden :evil:

Ik kijk wel wat voor mij een acceptabele oplossing is . . .

paparazzi

Bericht door paparazzi » zo dec 23 2007 9:42 am

het is gratis omdat er op de site zelf reclames staan (je kunt ook voor 'n paar dollartientjes reclamevrij overigens)

als je de foto doorlinkt naar 'n forum zie je geen reclame (alle foto's die ik hier op dit forum heb staan, staan op photobucket)

en ik vind 't dus over het algemeen niet netjes als mensen hun foto's verwijderen terwijl de topic blijft staan, want als iemand dan de topic opent omdat ie 't onderwerp interessant lijkt, krijgt ie de teleurstelling dat er helemaal geen foto's meer staan, dus laat dan de complete topic gewoon maar deleten

Frederix

Bericht door Frederix » zo dec 23 2007 10:36 am

GdP schreef:Geen pakhuis. :(
Hoi Gerrit,
Op aangegeven van Paparazzi heb ik een account bij Photobucket aangemaakt, deze foto staat op dat account en weer op het forum. Het werkt dus prima.

Paparazzi, bedankt voor jouw tip.

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » zo dec 23 2007 1:14 pm

Ik dacht bij de titel: goh, wat zou er zo leuk zijn om een blikje (cola of zo) te fotograferen in een pakhuis???

Zal wel aan het weer liggen.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

fremitus

Bericht door fremitus » zo dec 23 2007 1:27 pm

paparazzi schreef:...en ik vind 't dus over het algemeen niet netjes...
Ik vind het juist wèl netjes om foto's die al een poos staan en de topic niet meer bekeken wordt, te verwijderen.
Niet netjes vind ik het afdwingen van reclame, banners, trage loading, etc.... op die z.g. gratis sites.
De foto's moeten wel heel boeiend zijn om daar lang te vertoeven.
Ach. Zo heeft ieder zijn voorkeur, toch ? :)

Misschien een discussie in een ander topic waard?

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”