Op/aanmerkingen mogen wederom.
1

2

3

4

Het kan mijn persoonlijk smaak en stijl zijn maar door het bewolkte weer verdwijnt je onderwerp in de omgeving. Alsof het een camouflage spelletje is. Flitsertje (eventueel alleen een fill) erop zou echt een hele vooruitgang zijn. Dan kun je het dramatische van het bewolkte weer behouden en toch een mooie schaduwwerking op het gezicht en een artiest die uit de achtergrond spat.JJG schreef:omdat het dan nog goed bewolkt was zodat de foto's meer drama konden krijgen.
Dank voor je reactie!jur001 schreef:Hoi JJG,
ik vind vooral foto 1 en 2 heel mooi. (alleen voor mij mag foto 2 iets lichter).
Foto 3 en 4 vind ik iets minder omdat daar de artiest voor mijn gevoel te klein in beeld staat.
Daarnaast kan in alle foto's iets meer dynamiek. Ik heb zelf pasgeleden wat zwart-wit foto's gemaakt en daar zijn door Leon Obers hele nuttige opmerkingen bijgezet en hij heeft ook een paar van mijn foto's zelf bewerkt zodat je de resultaten kan zien.
(http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 99&t=61531" onclick="window.open(this.href);return false;)
verder mis ik een beetje de link naar Hiphop artiest. Ik weet niet of dat gewenst was maar dat haal ik er nu niet uit.
Maar nog steeds. Foto 1 en 2 vind ik heel mooi.
gr
Jurgen
Wat had je dan willen zien? Voor een muur met graffiti, belicht met een flitser en meer kleur? Hoor t graag.Léon Obers schreef:Hip Hop Artiest?
Dan verwacht ik eigenlijk totaal andere opnamen. Niet van een eenzame terugtrokken man waar de neerslachtigheid en depressiviteit van af straalt. Eigenlijk alles wat je niet bij een Hip Hop artiest zou verwachten.
Of zit die man zo in elkaar?
Is het vergane glorie van die man als artiest, en leeft hij nu teruggetrokken als een kluizenaar te verpieteren?
In dat geval ben je er dan goed in geslaagd.
Dat had inderdaad gekund en snap je kritiek. Maar ik wilde nu eens niet slepen met statieven en flitsers.djunclesam schreef:Het kan mijn persoonlijk smaak en stijl zijn maar door het bewolkte weer verdwijnt je onderwerp in de omgeving. Alsof het een camouflage spelletje is. Flitsertje (eventueel alleen een fill) erop zou echt een hele vooruitgang zijn. Dan kun je het dramatische van het bewolkte weer behouden en toch een mooie schaduwwerking op het gezicht en een artiest die uit de achtergrond spat.JJG schreef:omdat het dan nog goed bewolkt was zodat de foto's meer drama konden krijgen.