Zo, ik heb nu van diverse kanten via diverse fora diverse varianten binnen gekregen. En dan ook echt totaal verschillende resultaten. Wordt nog lastig om daar "dé" foto uit te kiezen...
@ ATOR: jouw foto vind ik erg mooi. Ik zou graag de Photoshop-file van je ontvangen, eens kijken of ik daar wat uit kan leren. Thanks vast!
@w.wind: jij ook bedankt! Bij jouw variant komen zijn ogen er heel mooi uit.
@ Tuihanti: thanks! Jouw variant heb ik vast even van je Flickr gedownload

Dank ook voor je tips. De witbalans stond op auto, als ik de tijd gehad zou hebben zou ik hem zelf op flitsen gezet hebben. Jouw tip ga ik eens uitproberen.
@ Patrick: Jouw zw/w-variant bevalt me wel. Ik kies er zelf niet snel voor, maar in dit geval kan het wel een goede keus zijn. Zijn blik wordt er sterker door.
@Ingmar: ja, leuk om te zien hé! Mooi hoeveel verschillende versies je kan maken van één foto.
@ Iefie: dank! Ik vind zelf mijn eigen varianten zeker niet de mooiste, maar toch: leuk om te horen!
@plincky: jij hebt een hele mooie zachte zw/w-variant gemaakt, die het dromerige/ nadenkende in zijn blik versterkt. Jouw variant zou ik graag in groot formaat hebben!
Nogmaals: allemaal heel erg bedankt!!!
Grt, Marco