Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (5 sets)

Berichtdoor rjasp » do apr 28 2016 1:55 am

Hierbij een kleine selectie van door mij gemaakte foto's gedurende Elfia 2016 Haarzuilens:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

gr.
Rob
Enthousiaste hobby fotograaf met een Z7 en assorti glas.
Gebruikersavatar
rjasp

Clublid
Berichten: 87


Locatie: Leimuiden
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (5 sets)

Berichtdoor robcctje » do apr 28 2016 7:27 am

Hoi Rob een mooie aanvulling zeker nummer 3.

Gr Rob
Gebruikersavatar
robcctje

Clublid
Berichten: 1386


Locatie: Nordhorn
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor JDPix » do apr 28 2016 12:20 pm

Goede serie rjasp (Rob).
Geportretteerden springen er mooi uit door goede scherpte en mooie onscherpte.
Groeten, Johan

Foto's:
https://jdroog.myportfolio.com
Gebruikersavatar
JDPix

Clublid
Berichten: 701


Locatie: Nijmegen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor Wilci » do apr 28 2016 12:54 pm

Mooi Rob! Lekker vette kleurtjes koppen tegen rustige achtergronden. Je hebt er echt werk van gemaakt. Complimenten.
Gebruikersavatar
Wilci

Forumlid
Berichten: 410


Locatie: Gemeente Zevenaar
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor iJoost » do apr 28 2016 2:56 pm

Ik begrijp het enthousiasme. ;-)

Maar in deze draad NIET gaan beoordelen!
Dat is conform de afspraken netjes bovenaan aangegeven en dat verzoek hoort gerespecteerd te worden.
iJoost



Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor Skippy » do apr 28 2016 3:05 pm

Joost, kun je dat voortaan dan niet beter ook in het onderwerp van het draadje aangeven? Bovendien heeft dit door jou gestarte draadje zich tot een verzameldraadje ontwikkeld waarmee de deur naar commentaar open gezet is. Ik spreek geen oordeel uit over je verzoek tot uitsluitend niet-beoordelende reacties maar dat de omgang daarmee lastig is moge duidelijk zijn.
Laatst gewijzigd door Skippy op do apr 28 2016 3:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Skippy

Moderator
Berichten: 11596


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor JerryBig » do apr 28 2016 3:08 pm

Nummer 7 van Rob. Die zou ik zonder uitdossing ook wel eens tegen willen komen (of mogen beoordelingen van mooie dames hier ook niet?) :lol:
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
Gebruikersavatar
JerryBig

Clublid
Berichten: 542


Locatie: Nieuw-Beijerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor iJoost » do apr 28 2016 3:15 pm

Skippy schreef:Joost, kun je dat voortaan dan niet beter ook in het onderwerp van het draadje aangeven? Bovendien heeft dit door jou gestarte draadje zich tot een verzameldraadje ontwikkeld waarmee de deur naar commentaar open gezet is. Ik spreek geen oordeel uit over je verzoek tot uitsluitend niet-beoordelende reacties maar dat de omgang daarmee lastig is moge duidelijk zijn.


Dat was mij al meteen duidelijk toen het destijds verzonnen werd. ;-)

Maar men ging ervan uit dat het zo goed zo gaan en ik probeer het zo goed mogelijk te doen zoals afgesproken. Het is aan anderen om er iets aan te doen als dat niet werkt, lijkt mij. Ik kan moeilijk eenzijdig de forum-regels gaan aanpassen...

Overigens heb ik geen enkel bezwaar tegen deelname aan dit draadje door anderen. En ook niet als ze er liever voor kiezen om een ander draadje te starten waarin wel beoordeeld mag worden. Van mij mag dat allemaal, geen probleem.
Laatst gewijzigd door iJoost op do apr 28 2016 3:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
iJoost



Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor iJoost » do apr 28 2016 3:16 pm

JerryBig schreef:Nummer 7 van Rob. Die zou ik zonder uitdossing ook wel eens tegen willen komen (of mogen beoordelingen van mooie dames hier ook niet?) :lol:


Geen idee of dat hier mag. ;-)
iJoost



Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor JDPix » do apr 28 2016 3:18 pm

iJoost schreef:Dat is conform de afspraken netjes bovenaan aangegeven en dat verzoek hoort gerespecteerd te worden.


Conform jouw verzoek (geen afspraak) heb ik jouw foto's ook niet beoordeeld.
Groeten, Johan

Foto's:
https://jdroog.myportfolio.com
Gebruikersavatar
JDPix

Clublid
Berichten: 701


Locatie: Nijmegen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor iJoost » do apr 28 2016 3:22 pm

Dan heb je denk ik het verzoek net iets te snel gelezen.

iJoost schreef:Reageren mag natuurlijk maar beoordelen is in deze draad ongewenst.


Er is destijds ook besproken of een vinkje per gebruiker misschien een idee zou zijn (net als "bewerken toegestaan"). Maar er werd besloten dat dat niet gewenst was en dat het gewoon per draadje met een verzoek bovenaan geregeld kon worden. Voor alle duidelijkheid er waren toen verschillende groepen voor beoordelen en voor presenteren.

En er is afgesproken (jawel) dat dat gerespecteerd zou worden.
iJoost



Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor iJoost » do apr 28 2016 3:49 pm

Overigens heb ik de vorige keer, toen mensen ook foto's gingen bijplaatsen in een draadje wat ik als "niet beoordelen s.v.p." gestart had, geprobeerd om te waarschuwen dat ze "dat deden in een niet beoordelen draadje". Maar toen kreeg ik een ietwat korzelig antwoord dat ze dat wel gezien hadden en dat dat ook de bedoeling was.

Reden voor mij om er deze keer niet al te snel over te beginnen... ;-)
iJoost



Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor JDPix » do apr 28 2016 4:46 pm

Sorry, ik was vergeten (als ik het al ooit geweten heb) dat er zo'n algemene 'niet beoordelen' afspraak was.

Verder is hier op het forum toch al niet erg veel animo om te reageren in een topic of om foto's te beoordelen. En die animo zal niet toenemen met al die regeltjes en als gevolg daarvan opgeschoonde draadjes, ongewenste reacties, etc. Wat mij betreft zou hier veel meer toegestaan kunnen worden als algemene fatsoensregels maar in acht worden genomen. Maar dat zeg ik niet zozeer tegen jou iJoost als wel in het algemeen.
Groeten, Johan

Foto's:
https://jdroog.myportfolio.com
Gebruikersavatar
JDPix

Clublid
Berichten: 701


Locatie: Nijmegen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor iJoost » do apr 28 2016 4:58 pm

viewtopic.php?f=82&t=53159&p=687260#p687260

Patrick schreef:Commentaar op geplaatste foto's is ALTIJD toegestaan, tenzij uitdrukkelijk bij de foto's vermeld staat dat het niet gewenst is.


Over hoe het met het forum gaat en wat daarvan de oorzaak is heb ik ook zo mijn ideeën.
Maar ehm... die discussie graag in een ander draadje dan. Deze is al wel weer genoeg met niet Elf Fair zaken vervuild.

Heeft er iemand nog plaatjes met punt-oortjes? In deze of in een andere draad? Ik zie graag nog wat meer wat ik zelf gemist heb. Er was ook zoooo veel te kijken. ;-)
iJoost



Onderwerp:

Re: Elf Fantasy Fair 2016 (6 sets)

Berichtdoor rjasp » do apr 28 2016 11:45 pm

Heren, bedankt voor de lovende woorden op mijn serie foto's.

Mocht het naar meer smaken en mogelijk ook nog meer punt-oortjes tonen: voor degenen met FB toegang: https://www.facebook.com/rob.jee.5

gr.
Rob
Enthousiaste hobby fotograaf met een Z7 en assorti glas.
Gebruikersavatar
rjasp

Clublid
Berichten: 87


Locatie: Leimuiden
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Evenementen, Concerten en Musea”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten