1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

gr.
Rob
Dat was mij al meteen duidelijk toen het destijds verzonnen werd.Skippy schreef:Joost, kun je dat voortaan dan niet beter ook in het onderwerp van het draadje aangeven? Bovendien heeft dit door jou gestarte draadje zich tot een verzameldraadje ontwikkeld waarmee de deur naar commentaar open gezet is. Ik spreek geen oordeel uit over je verzoek tot uitsluitend niet-beoordelende reacties maar dat de omgang daarmee lastig is moge duidelijk zijn.
Geen idee of dat hier mag.JerryBig schreef:Nummer 7 van Rob. Die zou ik zonder uitdossing ook wel eens tegen willen komen (of mogen beoordelingen van mooie dames hier ook niet?)
Conform jouw verzoek (geen afspraak) heb ik jouw foto's ook niet beoordeeld.iJoost schreef:Dat is conform de afspraken netjes bovenaan aangegeven en dat verzoek hoort gerespecteerd te worden.
Er is destijds ook besproken of een vinkje per gebruiker misschien een idee zou zijn (net als "bewerken toegestaan"). Maar er werd besloten dat dat niet gewenst was en dat het gewoon per draadje met een verzoek bovenaan geregeld kon worden. Voor alle duidelijkheid er waren toen verschillende groepen voor beoordelen en voor presenteren.iJoost schreef:Reageren mag natuurlijk maar beoordelen is in deze draad ongewenst.
Over hoe het met het forum gaat en wat daarvan de oorzaak is heb ik ook zo mijn ideeën.Patrick schreef:Commentaar op geplaatste foto's is ALTIJD toegestaan, tenzij uitdrukkelijk bij de foto's vermeld staat dat het niet gewenst is.