Het lijkt een nuance verschil maar dit is geen ervaring met een (web)winkel maar met een product. Zeggen dat afdruk van producent X niet naar verwachting is valt in dezelfde categorie als zeggen dat camerariem van producent Y niet lekker zit.
Ervaringen met afdrukken, of b.v. het laten ontwikkelen van film, lijken me erg waardevol op dit forum. Het zou jammer zijn als die weg gemodereerd zouden worden.
ervaringen ( knip )
- JvdKooij
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: ervaringen ( knip )
Das mooi Peter, maar Johan vraagt hier om advies wat HIJ fout doet.Peter schreef: Het gaat niet om schuld. Het bestuur heeft ons gevraagd te modereren op recensies/ervaringen over (web)winkels. Wil je hierover toelichting dan zal ongetwijfeld een van de bestuursleden dit willen toelichten.
Graag over de inhoud verder
Groetjes,
Jaap
Jaap
- Peter
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik denk dat Johan prima in staat is om voor zichzelf op te komen Jaap.
Maar blijkbaar moet het weer zo nodig een draadje worden om alles weer uit de sloot te halen.
Het verzoek van Johan dan maar volgend...
Maar blijkbaar moet het weer zo nodig een draadje worden om alles weer uit de sloot te halen.
Het verzoek van Johan dan maar volgend...
- Highlander
- Forumbeheerder
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Als zijnde de "de knipper " ik heb het bericht naar eer en geweten gewijzigd.
Ik heb het gelezen als zijnde een klacht over het presteren van bedrijf X, en dat staan we niet toe volgens de forumregels.
Tevens heb ik Johan uitleg gegeven van mijn actie.
Als iemand het niet eens is met mijn interpretatie van de tekst in het artikel, wat natuurlijk goed mogelijk is.
Is het dan niet beter om mij daar een pb over te sturen ?? i.p.v te gillen om een ALV.
Dit soort regels zijn altijd moeilijk te handhaven, je houd een groot grijs gebied, en het is dan aan de moderator hoe hij daar mee omgaat.
En ja, dat is ook een leerproces van mijn kant.
Extra note:
Re: andere website`s, ja ook daar mag het niet.
Op het Saabforum mogen wij al 10 jaar geen persoonlijke ervaringen van garage`s delen, want ook daar werd de eigenaar van het forum door een Saabgarage voor het gerecht gedaagd.
En helaas hebben we ook daar geen huis jurist die zich daar eens druk om gaat maken. ( Hint Hint , wie trekt de portemonnee en gaat het gevecht aan, Hint Hint )
Ik heb het gelezen als zijnde een klacht over het presteren van bedrijf X, en dat staan we niet toe volgens de forumregels.
Tevens heb ik Johan uitleg gegeven van mijn actie.
Als iemand het niet eens is met mijn interpretatie van de tekst in het artikel, wat natuurlijk goed mogelijk is.
Is het dan niet beter om mij daar een pb over te sturen ?? i.p.v te gillen om een ALV.
Dit soort regels zijn altijd moeilijk te handhaven, je houd een groot grijs gebied, en het is dan aan de moderator hoe hij daar mee omgaat.
En ja, dat is ook een leerproces van mijn kant.
Extra note:
Re: andere website`s, ja ook daar mag het niet.
Op het Saabforum mogen wij al 10 jaar geen persoonlijke ervaringen van garage`s delen, want ook daar werd de eigenaar van het forum door een Saabgarage voor het gerecht gedaagd.
En helaas hebben we ook daar geen huis jurist die zich daar eens druk om gaat maken. ( Hint Hint , wie trekt de portemonnee en gaat het gevecht aan, Hint Hint )