Ik wil foto´s maken van gebouwen, landschappen( vacantie foto´s) .
alvast bedankt
Rik
Persoonlijk neem ik Ken Rockwells reviews met een korreltje zout.ArTe schreef:Rik,
ik zou voor een Nikon AF-S 18-200mm F/3.5-5.6 G VR erbij gaan. Die lens wordt hier op het forum gemengd ontvangen maar als ik opnieuw de keuze zou moeten maken zou dat mijn start zijn. Ik weet niet of de link naar Ken Rockwell tussen de links van Hans staan, maar daar staat in ieder geval een lyrisch verhaal over die lens.
Ik ben zelf ook kritisch mbt. de adviezen van Ken (dus wees dat ook): ondanks het afkraken van mijn 70-300 VR wat Ken doet heb ik die tóch gekocht, omdat de betere kwaliteit én het stuk tele erbij voor mij doorslaggevend waren. Maar als je dat laatste stuk tele niet nodig hebt (en niet zoals ik de kit met 18-135 al gekocht had...) én je vind het uitzakken van de lens geen issue én je wil niet hoeven wisselen... juist.
Overigens zou ik ook hard twijfelen of ik zijn advies voor een D40 niet zou opvolgen... Niet dat ik niet tevreden ben over de D80, hoor! Maar het verschil tussen de D40-set en de D80-set bij Kamera-Express is bijna €300...
Arno
Daar ge je zeker geen spijt van krijgen, i echt een toppertje voor zen geld en zeer degelijk gebouwd.George Fennes schreef:
Maar in Deventer met smalle straatjes kwam ik toch wat groothoek te kort, dus ik overweeg serieus de Tokina 12-24mm f4 er bij te nemen.
Groetjes George