gerardschouw schreef:Vooral de 2de foto is erg mooi vind ik persoonlijk.
Dank je wel voor je compliment
RichardBremer schreef:Ik vind de hoogspanningskabels eigenlijk wel wat toevoegen hier. Een soort van mens vs natuur contrast. Geen idee of je em zo bedoeld hebt, maar zo zie ik em dan. En in dat opzicht prima gelukt

Dank je wel voor je compliment
De eerste foto was opzich niet zo super speciaal maar had niet niet eerder met de weerspiegeling in het water gewerkt (foto is alweer van een poosje geleden) en was daarom best trots op die foto, ondanks dat er niet echt iets bijzonders in beeld was. Bij de tweede foto vond ik juist die hoogspanningsmast die achter de bomen omhoog kwam i.c.m. met de kabels die over het water hingen iets speciaals hebben, ook de grillige wolken partij vond ik erg gaaf in die foto en ben dus van deze twee foto's ook het meest trots op de tweede. Een foto is toch uiteindelijk ook iets persoonlijks toch? Voor de één is een bepaald onderwerp niets zeggend terwijl de ander er naar kijkt en het wel bijzonder vindt. Daarom had ik ook een beetje moeite met de manier waarop Henk omschreef dat het een soort van feit was dat de hoogspanningskabels geen enkele toegevoegde waarde hadden terwijl ik juist vind dat het wel wat extra's toevoegt aan de foto. Maar goed, zoals gezegd ben ik het wel met hem eens dat een porsoon, bootje, dier of iets dergelijk de foto wellicht sterker hadden gemaakt dus ben achteraf wel blij met zijn reactie hoor