Taj Mahal
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Paparazzi,
heb met open mond deze foto's bekeken. Nummers 2 en 5 vind ik echt wonderschoon....
Ik vind deze serie echt mooier als die van de olifanten......
Groeten,
Jolanda
heb met open mond deze foto's bekeken. Nummers 2 en 5 vind ik echt wonderschoon....
Ik vind deze serie echt mooier als die van de olifanten......
Groeten,
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Tsja,
Het is denk ik een herhaling, maar ik geloof dat ook aan deze foto's flink gesleuteld is. De foto's "kloppen" niet.
Wellicht zou je eens kunnen nadenken over het maken van een foto zonder er vooraf een PS bewerking bij te denken.
Ze worden voorspelbaar.
Ik zou wel eens een (serie) foto van je willen zien die je niet bewerkt hebt. 0,0 bewerking dus.
Het is denk ik een herhaling, maar ik geloof dat ook aan deze foto's flink gesleuteld is. De foto's "kloppen" niet.
Wellicht zou je eens kunnen nadenken over het maken van een foto zonder er vooraf een PS bewerking bij te denken.
Ze worden voorspelbaar.
Ik zou wel eens een (serie) foto van je willen zien die je niet bewerkt hebt. 0,0 bewerking dus.
'k zou ook best 'n ongeshopte foto die niet scoort voor mezelf bewaren mocht dat zo uitkomen, maar meestal blijkt mijn eigen smaak gelukkig wel aardig overeen te komen met het koperspubliek waar ik 't van moet hebben
lijkt me niet fijn om tegen je zin dingen te gaan maken, maar hier kan ik mijn ei wel aardig in kwijt
overigens mijn favoriet is dus de foto met die mensen, maar omdat dat 'n editorial is (geen modelrelease) verkoopt die uiteraard minder hard dan de geeikte standaardplaten van de taj, maar desalnietemin blijft het mijn grote favoriet van deze serie
lijkt me niet fijn om tegen je zin dingen te gaan maken, maar hier kan ik mijn ei wel aardig in kwijt
overigens mijn favoriet is dus de foto met die mensen, maar omdat dat 'n editorial is (geen modelrelease) verkoopt die uiteraard minder hard dan de geeikte standaardplaten van de taj, maar desalnietemin blijft het mijn grote favoriet van deze serie
dan heb je mijn reply toch echt verkeerd gelezen, want ik schrijf daar dat ik geen dingen tegen mijn zin zou willen maken, het is juist heel erg mijn hobby om niet alleen te fotograferen maar ze dan ook nog in photoshop te bewerken naar allereerst mijn smaak die gelukkig overeenstemt met die van mijn koperspubliek (maar dat was dus meer geluk dan wijsheid dat dat zo bleek te zijn)
en ik maak er verder zeker geen geheim van dat ik liever scoor bij de kopers dan bij gewoon iemand met 'n heel andere smaak op fotogebied waar ik verder toch niets aan heb in commercieel opzicht
en ik maak er verder zeker geen geheim van dat ik liever scoor bij de kopers dan bij gewoon iemand met 'n heel andere smaak op fotogebied waar ik verder toch niets aan heb in commercieel opzicht
Nummer 1 springt er voor mij ook echt uit , erg mooi ! Nummer 2 en 5 zien er erg gelikt uit en ik kan me goed voor stellen dat deze het commercieel gezien goed doen , ik vind het doorkijkje ook mooi trouwens .
Overigens is er naar mijn mening helemaal niks mis mee om commerciële foto’s te maken , je zal als basis toch goede foto’s moeten hebben anders kan je er nog niks mee.
Ben ook wel nieuwsgierig hoe het verblijf in India je verder is bevallen , en natuurlijk ook naar de rest van je foto’s.
Groeten Jan.
Overigens is er naar mijn mening helemaal niks mis mee om commerciële foto’s te maken , je zal als basis toch goede foto’s moeten hebben anders kan je er nog niks mee.
Ben ook wel nieuwsgierig hoe het verblijf in India je verder is bevallen , en natuurlijk ook naar de rest van je foto’s.
Groeten Jan.