L.S,
Weet iemand hoe ik in Photoshop onder Bestand en Transformatie (panorama-foto's in Photoshop) in de optiebalk VERDRAAIEN actief kan krijgen? Andere opties (z.a. schalen, roteren, vervormen en perspectief) in deze optiebalk werken wel. De optie VERDRAAIEN wordt gebruikt bij het verwerken/verbeteren van een panorama foto.
met vriendelijke groet,
Eef
Photoshop CC6
- DannySan
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Photoshop CC6
Hoi Eef,
is dat niet als je de afbeelding omzet naar een 'slimme afbeelding/smart image'? (ik gebruik zelf de Engelse versie.
*edit: net even getest bij een willekeurige afbeelding (natuurlijk wel even een 2e laag gemaakt die niet gelocked is) en daar zijn de opties gewoon beschikbaar ook al heb ik er geen smart object van gemaakt... misschien is het dat?
is dat niet als je de afbeelding omzet naar een 'slimme afbeelding/smart image'? (ik gebruik zelf de Engelse versie.
*edit: net even getest bij een willekeurige afbeelding (natuurlijk wel even een 2e laag gemaakt die niet gelocked is) en daar zijn de opties gewoon beschikbaar ook al heb ik er geen smart object van gemaakt... misschien is het dat?
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Photoshop CC6
Beste DannySan,
Dat ga ik proberen. Kan inderdaad zijn dat er geen smart object van gemaakt is.
Dank je wel.
Met vriendelijke groet,
WillyEef
P.S,
Alle andere opties zijn wel beschikbaar, maar degene die ik wil gebruiken (=VERDRAAIEN), is niet beschikbaar. Maar, zoals gezegd, ik ga het proberen.
Laat nog van mij horen als het gelukt is.
Dat ga ik proberen. Kan inderdaad zijn dat er geen smart object van gemaakt is.
Dank je wel.
Met vriendelijke groet,
WillyEef
P.S,
Alle andere opties zijn wel beschikbaar, maar degene die ik wil gebruiken (=VERDRAAIEN), is niet beschikbaar. Maar, zoals gezegd, ik ga het proberen.
Laat nog van mij horen als het gelukt is.