josti schreef:Het blijft gewoon een persoonlijke kijk op een foto Ronald en smaak, tja daar kunnen we boeken over vol schrijven

. Zelf houd ik wel van foto's met van die Hollandse wolkenpartijen.
Hallo Jos,
Als de stemronde is gesloten, dan sluit je ook het draadje. Dat betekent dat een inzender die iets wil doen met de opmerkingen die in de beoordelingsronde zijn geplaatst, geen plek heeft om het resultaat te plaatsen, tenzij ergens geheel buiten de omgeving van de maandopdracht. Is het misschien een optie om in de omgeving van de maandopdrachten een draadje te plaatsen: "Met dank voor uw commentaar

", of zoiets?
Ik zou dan bijvoorbeeld n.a.v. jouw commentaar in de maandopdracht "Rust" als volgt een nieuwe versie plaatsen:
Hier jouw commentaar in die ronde, de originele en daarnaast de nieuwe versie. Ik heb e.e.a. wat meer aangezet, en de crop aangepast zodat de ruimte tussen vliegeraar en vlieger relatief kleiner is.:
Ronald53: de gedachte achter de foto snap ik en technisch is de foto OK. Met wat nabewerking is er nog wat meer uit te halen denk ik (luchten?). Ik vind met name de grote ruimte tussen de vlieger en de vliegeraar wat minder prettig kijken.

________

Ik fotografeer, dus ik ben.