Ik ga straks op wintersport
Moet ik nog ergens mee rekening houden als ik foto's maak
Ik heb een polarisatie filter gekocht
wat is de beste instelling
wie kan me op weg helpen
wintersport
wintersport
Laatst gewijzigd door riederalp op ma dec 24 2007 8:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je langer buiten loopt en geen foto's maakt haal de batterij/accu uit je camera of stop de hele camera onder je jas scheelt nogal in de levensduur.
Zorg voor een goeie verpakking van je camera als je gaat snowboarden/skieen ( rugzak o.i.d.) een stuiterpartij is nogal slecht voor je speelgoed.
En, heel belangrijk zorg dat je je camera zo min mogelijk bloot stelt aan de buitenlucht, vorst wordt in een tas nl heel snel vocht, en daar kan je apparatuur slecht tegen.
Veel plezier!
Zorg voor een goeie verpakking van je camera als je gaat snowboarden/skieen ( rugzak o.i.d.) een stuiterpartij is nogal slecht voor je speelgoed.
En, heel belangrijk zorg dat je je camera zo min mogelijk bloot stelt aan de buitenlucht, vorst wordt in een tas nl heel snel vocht, en daar kan je apparatuur slecht tegen.
Veel plezier!
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik zou als je de opslagcapaciteit hebt (genoeg kaartjes) in RAW schieten, zodat je achteraf maximale controle hebt over WB en belichting 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;