Door die ene afstandsbediening hoor je helemaal bij de club

Het begin is er en kan je wat resultaten laten zien van die Sigma lenzen

Ben benieuwd.
Groetjes George
Een kutlens is een lens waarbij je altijd, of dan tenminste de helft van de tijd, het gevoel hebt dat het beter kan, en dat het niet aan jou als fotograaf ligt, dat je er niet uithaalt wat er in zit (dwz in jou als fotograaf, niet in de lens, al dan niet aangemerkt als kutlens)Jos schreef:Zo is het maar net.... Ik heb de middelen niet voor zo'n mooie 14mm van nikon. Maar met mijn tokina 12-24 maak ik toch echt heel verdienstelijke foto's, in ieder geval goed genoeg voor publicatie op A4 formaat. En mijn 20-40mm sigma is toch echt beter dan die nikon k*tlenzen.
Echt nog nooit, maar dan ook nog nooit iets van gemerkt.Wat blijkt dat in de meeste gevallen de wit merken, dus een Sigma en Tokina enz. dat deze meestal slechter uit de bus komen op een Nikon body, dan een Canon Body
Waar slaat dit op?!Jos schreef:Zo is het maar net.... Ik heb de middelen niet voor zo'n mooie 14mm van nikon. Maar met mijn tokina 12-24 maak ik toch echt heel verdienstelijke foto's, in ieder geval goed genoeg voor publicatie op A4 formaat. En mijn 20-40mm sigma is toch echt beter dan die nikon k*tlenzenEn als de ander mooie foto's maakt met een ander merk lens en daar tevreden mee is, wie zijn wij dan om dat af te kraken.