Landschap
bord apart selecteren en dan weer vogelen.Maud schreef:Dat was het enige wat niet echt juist was maar dat kan je natuurlijk wel doen met het origineel wat op te krikken of in te kleuren..
Omdat je licht tegen hebt is het natuurlijker dat het bord donker is. (hoewel je hem altijd zichtbaar kunt flitsen natuurlijk

- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
volgens mij kan hij deze foto beter op het canon forum plaatsen...of is het nu een fotoforum geworden waar je foto's gemaakt met verschillende camera's mag plaatsen?
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
Ik zou deze foto vergeten en een nieuwe gaan maken. Zonder verkeersbord, aangezien die alleen maar een landschap verstoren.
Probeer eens een foto te maken met een weglopende lijn. De camera naast het hek plaatsen en het hek in de verte weg te laten lopen. Niet tegen de zon in, want dan krijg je de harde contrasten die de camera echt niet aan kan.
Probeer eens een foto te maken met een weglopende lijn. De camera naast het hek plaatsen en het hek in de verte weg te laten lopen. Niet tegen de zon in, want dan krijg je de harde contrasten die de camera echt niet aan kan.
Aan de ene kant is dat zeker zo. Aan de andere kant is het nog steeds het forum van een (zoniet "de") Nikon Club Nederland.soulpic schreef:Volgens mij gaat het erom dat mensen hier iets leren, en dat van grootste belang is (mag ik hopen)
Zolang het een goede mix is (dus je zult ook regelmatig Nikon geschoten foto's moeten plaatsen) zal het wel loslopen.