Ik heb er twee gehad. De eerste was beduidend beter als de tweede. Ik gebruikte ze op een D200 en ik was zwaar teleurgesteld. Ik (ik dus!) kon er niet mee overweg. Ik heb geen idee of de AF motor in de D300 beter is als de D200. Mocht dat zo zijn kan je de gok wagen want als je een goed exemplaar hebt is het wel een hele mooie lens!Helifreack schreef:hej roeree en andere mensen, hebben jullie voorbeelden van luchtvaartfotos met de 80-400? ben benieuwd naar de reultaten want wil mischien deze lens aanschaffen voor mij hobby vliegtuigspotten. MVG kevin van Os
D300 gives new lease on life to 80-400VR
-
- Forumlid
Ik ben hier incognito...
-
- Forumlid
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: 80-400 VR
Ik vind Photobucket.com prettiger werken. Wil je evt wel een keer even helpen, stuur maar een pb-tje als het nog nodig is met je adres. Fiets ik wel even langs.pieter29 schreef:Hi Raymond,
ik heb de D70S en 80-400 VR speciaal aangeschaft voor vogeltjes vast te leggen. Betaalbare combinatie.
Voorheen gebruikte ik daarvoor een Swarovski telescoop met een Canon S50 Powershot. Moeilijk verhaal.
Op m'n D200 heb ik het objectief nooit gebruikt.
Wel de 70 -200 2.8 VR en de foto's zijn scherper maar ja, de afstand hé!
Ik heb nu een 1.7 TC II besteld en hoop dat dit de oplossing is. Dan gaat de 80-400 eruit.
Ik heb geprobeerd een account aan te maken bij yahoo (Flickr) maar daar vinden ze dat ik niet in Nederland ben...??? Dus niet gelukt. Ik heb er geen haast mee.
Pieter
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning