Ik gebruik Lightroom op mijn desktop en heb het ook op mijn laptop geïnstalleerd. De laatste heb ik al enkele jaren niet meer voor bewerking gebruikt. Dat wil ik nu weer gaan doen, maar nu moet er uiteraard geupdate worden.
Ik vraag mij af of er na de opdracht voor een update alle in de loop der jaren ontwikkelde versies automatisch worden toegevoegd of dat ik het handmatig in delen moet gaan doen.
Wat is de beste methode?
Upgrade Lightroom
- Nikkormaat
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Upgrade Lightroom
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Re: Upgrade Lightroom
Gewoon de laatste versie installeren. De tussenliggende hoeven niet!
- Nikkormaat
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Dank voor jouw snelle reactie. Als ik alleen de laatste hoef te downloaden scheelt een hoop werk. Top!
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
- DannySan
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Als je gewoon kiest voor de update optie, zorgt Adobe zelf voor de juiste en laatste versie aan de hand van de versie die je nu draait; veel bewerkplezier!