Upgrade Lightroom

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Nikkormaat
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Upgrade Lightroom

Bericht door Nikkormaat » di aug 05 2025 11:27 pm

Ik gebruik Lightroom op mijn desktop en heb het ook op mijn laptop geïnstalleerd. De laatste heb ik al enkele jaren niet meer voor bewerking gebruikt. Dat wil ik nu weer gaan doen, maar nu moet er uiteraard geupdate worden.
Ik vraag mij af of er na de opdracht voor een update alle in de loop der jaren ontwikkelde versies automatisch worden toegevoegd of dat ik het handmatig in delen moet gaan doen.
Wat is de beste methode?
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Re: Upgrade Lightroom

Bericht door Patrick » wo aug 06 2025 12:35 am

Gewoon de laatste versie installeren. De tussenliggende hoeven niet!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Nikkormaat
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Nikkormaat » wo aug 06 2025 7:44 am

Dank voor jouw snelle reactie. Als ik alleen de laatste hoef te downloaden scheelt een hoop werk. Top!
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.

DannySan
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door DannySan » wo aug 06 2025 12:39 pm

Als je gewoon kiest voor de update optie, zorgt Adobe zelf voor de juiste en laatste versie aan de hand van de versie die je nu draait; veel bewerkplezier! :-)

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”