Dat zou kunnen, maar dat mag nooit een reden zijn om tegen passagiers te liegen en handbagage die voldoet aan de gestelde eisen te weigeren, als er wel voldoende plek blijkt te zijn in de cabinelockers, die daar immers speciaal voor ontworpen zijn.
Dat handbagage die niet aan de gestelde eisen voldoet in de cabine geweigerd wordt, vind ik prima. Maar als een maatschappij regels opstelt waar passagiers zich wel aan houden en er is geen gegronde reden om handbagage die aan de regels voldoet, te weigeren, dan zou die gewoon mee moeten mogen in de cabine. En dan mag het ook niet uitmaken of het wel/niet een budgetmaatschappij is. Regels zijn iets waar beide partijen zich aan moeten houden.
Hand bagage
-
Onlinehenkk
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Hand bagage
De verdiensten zitten in de bagage, vooral als die afwijkt van wat tevoren is afgesproken. Wij waren laatst met Transavia en ik had 2 body's en een paar lenzen in een schoenendoos van 40x30x20 in een hengseltas en een computer in een kledingdoos (hebben we nog veel van
) in een sporttas, ook binnen de maatnormen. Het gaat maar is wel een beetje passen en meten tevoren. Alhoewel liever dit dan dat gedoe met wat men vroeger zoal aan rommel meenam (bijv. in een binnenlandse vlucht in USA).
Voor hapjes en drankjes moet je ook betalen maar dat viel qua prijs best mee en ook kwalitatief (alhoewel niet zo goed als ooit in het restauratie rijtuig van de Etoile du Nord tussen Brussel en Parijs).

Voor hapjes en drankjes moet je ook betalen maar dat viel qua prijs best mee en ook kwalitatief (alhoewel niet zo goed als ooit in het restauratie rijtuig van de Etoile du Nord tussen Brussel en Parijs).
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Hand bagage
Vaak wordt gesteld dat handbagage niet gewogen wordt. Ik heb de gewoonte om alleen met handbagage te reizen, wel zo gemakkelijk.
Voor het eerst van mijn leven werd handbagage gewogen, en wel in Ouagadougou, hoofdstad van Burkina Faso. Ik vloog met Royal Air Maroc.
Voor het eerst van mijn leven werd handbagage gewogen, en wel in Ouagadougou, hoofdstad van Burkina Faso. Ik vloog met Royal Air Maroc.
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit een Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.