Peter, succes met de nieuwe aanwinst. Hoop dat je veel plezier zult hebben met de nieuw hobby. Het zou jammer zijn als je de camera alleen voor huis, tuin en vakantie zou gebruiken. Dus ik hou het maar op nieuwe hobby.
Tammo
wat is een goede keus
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: mag ook hoor
Dat mag wel wat sterker: Canon is (ook) een uitstekend merk.George Fennes schreef:Maar Canon is helemaal geen slechte camera en daar zal je zeker veel plezier aan beleven.
Er zit nu een Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM lens bij en wil er zeker nog een telelens, moet alleen nog even kijken welke. Ik heb er tot nu toe 2 gezien de Canon EF 70-200/4.0 L IS USM en Canon EF 70-300/4.0-5.6 IS USM. In de toekomst staat er ook nog een flitser en een ander zoomlens op het programma.
Een polarisatie filter scheel dat heel veel in de kleuren en wordt de foto hierdoor mooier? ik weet wel dat het schitteringen van water sterk verminderd.
Een polarisatie filter scheel dat heel veel in de kleuren en wordt de foto hierdoor mooier? ik weet wel dat het schitteringen van water sterk verminderd.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Geen twijfel mogelijk: een van de 70-200 L lenzen (C@non heeft er 4). Veel mooier dan de 70-300!peter bl schreef:Er zit nu een Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM lens bij en wil er zeker nog een telelens, moet alleen nog even kijken welke. Ik heb er tot nu toe 2 gezien de Canon EF 70-200/4.0 L IS USM en Canon EF 70-300/4.0-5.6 IS USM. In de toekomst staat er ook nog een flitser en een ander zoomlens op het programma.
Wel eens van Google gehoord? Of zoek gewoon even op dit forum...peter bl schreef:Een polarisatie filter scheel dat heel veel in de kleuren en wordt de foto hierdoor mooier? ik weet wel dat het schitteringen van water sterk verminderd.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Naar de woestijn? Altijd meenemen! Het mooie is dat je de twee contrasterende kleuren blauw (lucht) en geel (zand) nog wat verder uit elkaar trekt. Een absolute aanrader!peter bl schreef:Ik wil graag wat ervaringen uit de praktijk horen, ik heb wel het één en ander erover gelezen. Ik ga van de zomer naar Egypte en denk dat het daar wel zijn voordeel kan hebben.