Met veel plezier heb ik jullie commentaar gevolgd. Gisteravond elk half uur even gekeken of er weer een nieuwe reactie was. Leuk. Geeft stof tot nadenken. Het verband dat 'Vanson' met het schilderij 'Hauptwege und Nebenwege' van Paul Klee legt vind ik bijzonder verrassend. Ik begrijp ook wat je daarmee bedoelt. Je opmerking 'De compositie en technische uitvoering blijven helaas achterwege bij de vondst van dit beeld' vind ik te vaag: is dat wat
jij vindt of is dat op basis van wat eerder geschreven is? Als dat is wat jij vindt, dan zou ik graag lezen welke argumenten je daarvoor hebt. Wat, met name in het tweede beeld, zou technisch en compositorisch beter kunnen?
Dat Cees ook in 'Hoofdweg en Zijwegen' een wijngaard/wijngaarden lijkt te herkennen en opnieuw weer dorst krijgt bezorgde me een grijns van oor tot oor...
De aanpassing van Hans 'Fera Albi' vind ik geslaagd: de uitgebeten vlek is weg zonder het licht uit het beeld te halen. Overigens: tegen 'wit' kun je nauwelijks bezwaar hebben. En ik reed op een Thomos...
Mooi. Dank voor jullie commentaar...
Groet,
Henk