Groet, Cees

Zou dat niet onder andere zijn omdat het gat anders wel erg groot wordt tussen de 70-300 VR en de 70-200 VR? Je koopt 4 van de eerste soort voor eentje van de tweede!Coen van Aken.nl schreef:Inderdaad. Het lijkt me ook stug, want de 17-35mm doet volgens mij niet veel onder voor de nieuwe lens. De 80-200 word toch ook nog steeds geproduceerd sinds de introductie van de 70-200 vr?
Ja maar, wat hebben we in de groothoek range?PatrickP schreef:Zou dat niet onder andere zijn omdat het gat anders wel erg groot wordt tussen de 70-300 VR en de 70-200 VR? Je koopt 4 van de eerste soort voor eentje van de tweede!Coen van Aken.nl schreef:Inderdaad. Het lijkt me ook stug, want de 17-35mm doet volgens mij niet veel onder voor de nieuwe lens. De 80-200 word toch ook nog steeds geproduceerd sinds de introductie van de 70-200 vr?
Kast staat in mijn werkruimte, altijd leuk om naar te kijken.Marco Handgraaf schreef:Gefeliciteerd Mike, begint al een beetje op een museum te lijken in zo'n vitrinekast. Old meets new........
Overnacht de D300 in dezelfde kast, of blijft die gewoon in de tas ?