1.

2.

3.

Hoi Ome Jan,Ome Jan schreef:Recent was dit type zwart-wit foto's nog in opspraak, aangezien ik het ook erg leuk vind om hier mee te prutsen wil ik natuurlijk ook wat laten zien
1.
2.
3.
Zo denk ik er ook over.Frederix schreef:Deels ingekleurde zwart-wit foto's zijn niet mijn ding. Misschien wel knap gedaan, maar ik vind er eigenlijk niets aan.
Dit zijn nu juist de enige 3 van de serie die ik zo ingekleurd heb.miesnert schreef:
Ik vindt de bewerking mooi gedaan hoor, maar het is totaal niet in dienst van de foto's. Waarom niet gewoon alles constrastrijker zwart wit gemaakt!?
Dat is waar, maar als niemand zegt dat hij/zij het niet mooi vindt, denk jij wellicht dat iedereen dit mooi vindt. Dat is dus niet het geval.Ome Jan schreef:Dit zijn nu juist de enige 3 van de serie die ik zo ingekleurd heb.miesnert schreef:
Ik vindt de bewerking mooi gedaan hoor, maar het is totaal niet in dienst van de foto's. Waarom niet gewoon alles constrastrijker zwart wit gemaakt!?
Daarbij, als iedereen dit mooi zou vinden, zouden we allemaal dezelfde foto's krijgen