Bedankt voor jullie reacties!
De lichtbron-'sterren' kan ik inderdaad nog wat mee experimenteren. De trein die een veeg is geworden was de bedoeling, meer om het lijnenspel te benadrukken in combinatie met de lijnen op het dak.
De Live-View is echt een grote hulp bij het snel beoordelen van composities! Heb hem bij bijna elk schot gebruikt!
Dan loop ik met het statief in de hand en als ik denk dat ik een mooi plekje heb gevonden voor een foto, dan zet ik hem neer en gooi ik de live-view aan. Meestal zie je al snel of het wat wordt of niet. Zeker een waardevolle bijdrage die live-view! Scheelt een hoop kramp in je nek van bizarre houdingen.
Er is inderdaad nog veel meer te schieten, maar ik durfde niet in de hal te gaan staan met mijn camera, er waren wat hangjongeren die liepen te klooien en dan ga ik liever niet pal naast ze staan

Misschien als ik de camera wat langer heb dat ik nog wat nonchalanter wordt, maar voor nu vond ik het wel een beetje eng. Wantrouwend in de mensheid? Een beetje haha, ben in ieder geval niet naief!
Nog een tip voor andere mensen, koop die remote!! Heb hem bij elk schot gebruikt, en bij werkt erg goed! De ML-3L of iets wat er op lijkt.