Ik ben klaar voor kritiek (hahaha) heb onderstaand een kleine selectie van een shoot, en ben benieuwd naar jullie mening.
1.

2.

3.

4.

Bedankt voor het commentaar alvast!
gr RvD
ehm is in scene gezet.. ook de traan..Frankie schreef:Weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Je model lijkt er niet echt zin in te hebbenof is dat in scene gezet ? Hierdoor vind ik ze niet zo lekker overkomen. Maar ja, het is wel anders... Wat betreft belichting goed gelukt, de laatste wijkt alleen behoorlijk af.
Mits iets meer ontspanning is de laatste toch heel aardigRuudje schreef:ehm is in scene gezet.. ook de traan..Frankie schreef:Weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Je model lijkt er niet echt zin in te hebbenof is dat in scene gezet ? Hierdoor vind ik ze niet zo lekker overkomen. Maar ja, het is wel anders... Wat betreft belichting goed gelukt, de laatste wijkt alleen behoorlijk af.
Tja had ik wel verwacht dat de laatste buiten de boot zou vallen, past niet in deze serie maarja heb hem wel gemaakt dus er maar bij gezet..
dank je wel!
Dan lijkt het me beter dit draadje even naar beoordelingen te verhuizen. In presentaties zijn veel mensen wat terughoudend in hun commentaar (wat ook de bedoeling is overigensRuudje schreef:Ik ben klaar voor kritiek (hahaha) heb onderstaand een kleine selectie van een shoot, en ben benieuwd naar jullie mening.
Tony D schreef:Nr 4 is idd iets heel anders. Ik zou het model wat meer licht hebben gegeven en dus meer teening in haar kleding en de achtergrond donkerder.
Tony D