Bedankt.....yoyo schreef:
Geen probleemG.van Duinen schreef:Wat zo jammer is, ik mis de camera instellingen steeds als jullie een foto in sturen, vr. gr. GvD
Dan krijg je de hele brug van begin tot eind er niet op en dat is wel zo mooi. Bovendien was het ook een mooie oefening in PS voor mij, heb wel wat hulp van een andere expert gehad.George Fennes schreef:Maar waarom op 18mm?
Als op b.v. 24mm je opname maakt, kan dat toch ook en minder last van vervormingen en hoef je waarschijnlijk niets recht te zetten.
Groetjes George
Als je iets hebt waar een plasje water voor ligt mag je hem plaatsen hoor...differhans schreef:Mooie Harp Pierre.
Het onderwerp boven deze topic zegt: Mooie stad aan de haven.
Omdat ik het soms niet helemaal meer begrijpde volgende vraag:
Aaaallllsss ik nu een foto van een andere mooie stad aan de haven zou hebben, en ik zou die hier plaatsen, blijf ik dan on topic, of is deze topic dan uitsluitend voor jouw foto`s voorbestemd.
Vr.Groet Hans
Niet echt nee, want in de tijd dat dit speelde (voor 2004) was dit idd een overtreding en kon de architect daar beroep op doen. Pas sinds die tijd is het beeldrecht aangepast en kan de architect van een gebouw geen aanspraak meer doen op foto's die worden gemaakt van zijn/haar gebouw als deze is vastgelegd in de aanwezige staat (dus niet met bewerkte platen of met slogan's etc.)Brenzef schreef:Mooie foto, de lucht i.c.m. de rest vind ik geslaagd.
Wist je dat de architect van brug het niet toestaat dat mensen deze op de foto zetten en publiceren?
Zielige architect he!
Ik zag de foto en dacht meteen hetzelfde als George. De 18-70 heeft op 18 teveel vervorming voor dit soort kritische foto's.George Fennes schreef:Ja een mooi plaatje The-Boss,
Maar waarom op 18mm?
Als op b.v. 24mm je opname maakt, kan dat toch ook en minder last van vervormingen en hoef je waarschijnlijk niets recht te zetten.
Zomaar een vraagje hoor.
Groetjes George