1.

2.

3.

4.

5.

Zal Chase Jarvis zijn. Zie o.a. deze link http://blog.chasejarvis.com/blog/2009/0 ... community/Daniël schreef:Ik herinner me ergens een stuk te hebben gelezen over een pro fotograaf die met een mobiel geweldige foto's had genomen en daar een etalage mee vol had gehangen of iets dergelijks.
Hoi Fred, bedankt voor dit mooie compliment, wordt zeer gewaardeerd. Trouwens, je kan er zelf ook wat van!Frederix schreef:Skippy, ik hád het kunnen weten!!!!
Je laat hier maar weer eens zien dat een goede fotograaf met alles schitterende foto's kunt maken, daar heb je helemaal geen dure camera voor nodig. Dit is een gave serie.
Hé bedanktRose69 schreef:Gave serie! Goed te beseffen wat het oog kan doen. Leuk dat je door mijn gemeente bent heengeweest
haha ben ook eigenlijk geen echte Hooglander, wij zijn import vanaf augustus 2009Skippy schreef:Hé bedanktRose69 schreef:Gave serie! Goed te beseffen wat het oog kan doen. Leuk dat je door mijn gemeente bent heengeweestAch, ik woon in Amersfoort dus veel moeite was het niet. Ik dacht trouwens dat een echte Hooglander liever niet met Amersfoort geassocieerd wilde worden ...?