Het positieve was dat we een heerlijke dag hebben gehad, waarbij het weer enorm meehielp; de hele dag zon! Wel jammer dat veel dieren in deze tijd van het jaar binnen zitten, waardoor je toch wel veel mist wat je normaal wel te zijn krijgt. Dus zeker nog eens terug. Wat een verschil met Artis!
Fotografisch gezien was het lastig door het toch wat beperkte dierenaanbod in een witte en verder vrij monochrome omgeving. Een paar leuke foto's levert het natuurlijk wel op. Hier een stelletje van wat resusaapjes, die heerlijk binnen achter het glas in de zon bezig waren. De aaibaarheidfactor van deze beestjes is natuurlijk enorm, en ook fotografisch gezien zijn ze een heerlijk onderwerp. Heel speels en als je even de tijd neemt kan het niet anders of je komt met leuke plaatjes terug.
Hier zijn de in mijn ogen drie beste van deze aapjes.
1. Mijn favoriet. Ik denk dat ik daar een printje van in de hal ga hangen.

2.Ook leuk natuurlijk.

3. Beetje vreemde uitsnede, maar te leuk om niet mee te nemen.

Achteraf gezien had ik hier eigenlijk nog even langer de tijd moeten nemen. Maar ik ben al heel tevreden met dit trio, zeker omdat ik buiten stond en zei achter glas zaten.
Alle soorten commentaar welkom, ook die je normaal in foto beoordelingen zou verwachten.