Bedankt voor de reacties jongens! Leuk om te horen.
@ Replay,
Kan me zeker vinden in je kritiek! Ik had ook wel een andere positie willen kiezen bij foto 1 en 2, probleem is alleen dat ik altijd met vrienden rally ga kijken en geen beschikking heb tot een pershesje. Hierdoor sta ik dus altijd op de publiekspunten tussen veel volk. Maar ik moet eerlijk zeggen dat die caravan me thuis pas echt op viel, daar had ik tijdens het schieten geen oog voor.
De laatste twee had ik er ook wel bij willen zetten, maar je mag er maar een beperkt aantal neerzetten toch?

Met die witte 350z was ik erg tevreden. Ik geloof dat die op 1/20 van een seconde was en met die sluitertijden wil een panning best wel eens mislukken
En over de camera, tja, de sensor in de D3100 is natuurlijk gewoon één van Nikons nieuwste, dus de kwaliteit van de foto's die het apparaat kan maken blijf echt niet achter bij de duurdere modellen. Verschil zit hem vooral in behuizing, bediening en opties. Instellen is misschien wat omslachtiger, maar eenmaal goed ingesteld doet die sensor zijn werk gewoon prima natuurlijk. En die lens, het is handig om bij een rally een zoomlens te hebben en ik heb als student nog lang niet het budget voor een duur f/2.8 zoomobjectief. Dus dan maar die halve kitlens. Maar ik gebruik over het algemeen veel liever m'n 35mm f/1.8. Die foto's zijn toch echt een stuk scherper! Alleen niet handig langs de proef.