Twee weken geleden heb ik mijn allereerste spiegelreflex gekocht. De D50 met een Nikkor 28-80 lens. Nog geen 4000 clicks (inmiddels al wel

Maar waar ik me nu zo mateloos aan erger is haar houding t.o.v. mijn camera (klinkt raar, maar lees even door). Ze vind het leuk om ook even mijn mijn camera te 'spelen' en geeft aan dat ie toch best wel heeeeel snel foto's maakt en dat het handmatig scherpstellen wel errug leuk is, maar zegt vervolgens tegen iedereen die het wil horen dat 'haar camera minstens net zo goed is als dat dure ding van Nynke' (hele set heeft me tweedehands 150 euro gekocht maar goed). Later was ik buiten aan het foto's maken en ik moest wat dichterbij komen omdat ik niet zo ver in kan zoomen met de lens die ik nu heb. 'Ja, nu moet je dichterbij komen he. Dat hoef ik niet met mijn camera'

Iedereen die zegt 'goh Nynke, wat een mooie camera' krijgt van mijn tante ingefluisterd dat haar camera minstens net zo veel kan. Nu kan dat waar zijn, ik geloof niet dat Panasonic een slecht merk is. Maar toch zou ik graag even wat dingetjes op willen noemen ik wel kan met mijn D50 en lens en die zij niet kan met haar Panasonic. Iemand iedeen? Of heeft mijn tante gelijk en heeft zij een betere camera?