2)

3)

4)

5)

6)

7)

9)

10)

11)

12)

Tja... Het was niet zo moeilijk, want ik heb geen zoomlenzen.wblink schreef:Wat ik sterk vind: je doet je onderschrift (zoom niet beweeg zelf) eer aan: alles met de 85/1.4, complimenten.
Dat ging vanuit een bootje. Maar ik vond zelf twee meter afstand tot een mama olifant eigenlijk ook wel wat kort, ja. Het zijn wel gewoon wilde dieren. En het mag dan een pygmee olifant heten, ze waren groot genoeg om ontzag voor te hebben.jac49 schreef:Wederom een hele mooie serie,ik vindt de Olifanten super.
Het is toch wel haast een wonder dat je zo dicht bij kunt komen,ik had een 400mm genomen![]()
Jac.
Welke objectieven heb je dan WEL?iJoost schreef:Tja... Het was niet zo moeilijk, want ik heb geen zoomlenzen.
Een paar vaste brandpuntsafstanden van Nikon en een paar van Zeiss. Bij voorkeur lichtsterk, dus zwaar. Daarom had ik er ook maar twee van de verzameling bij me op deze vakantie. Keuzes...wblink schreef:Welke objectieven heb je dan WEL?
iJoost schreef:Een paar vaste brandpuntsafstanden van Nikon en een paar van Zeiss. Bij voorkeur lichtsterk, dus zwaar. Daarom had ik er ook maar twee van de verzameling bij me op deze vakantie. Keuzes...wblink schreef:Welke objectieven heb je dan WEL?