Foto 2

Foto 3

Foto4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Honden op de foto zetten is nooit makkelijk hahaha...en om vijf Pitbulls zo naast elkaar te krijgen is heel bijzonder,want er waren dus twee vrouwtjes en drie mannetjes en dat gaataflockon schreef:Leuke foto's, zeker met z'n allen op een rij.
Maar persoonlijk vind het minder dat ze zo hoog kijken.
In sommige tv-commercials zie je dat ook, dan staat er iemand achter de fotograaf
met wat speeltjes/koekies oid te zwaaien en kijken ze m.i te hoog over de fotograaf heen.
Persoonlijke smaak.
GT
Ik weet niet of je respect moet hebben voor het feit dat iemand met dat gegeven, evengoed een poging waagt. Zeker niet met dit type honden.NynkeD50 schreef:Wauw, drie reutjes en twee teefjes? Respect... Want dat gaat inderdaad 99% van de gevallen niet samen.
Oeps, nooit deze reactie gelezenGiso schreef:Ik moet zeggen dat de fotoshoot goed gelukt is. Er zitten mooie foto's bij. Daarvoor respect!
Ik weet niet of je respect moet hebben voor het feit dat iemand met dat gegeven, evengoed een poging waagt. Zeker niet met dit type honden.NynkeD50 schreef:Wauw, drie reutjes en twee teefjes? Respect... Want dat gaat inderdaad 99% van de gevallen niet samen.
Zou het zelf niet proberen, denk ik. Je zou wel heel zeker van je zaak moeten zijn.