Le Mans 2013 was voor mij als vanouds. Dat wil zeggen: om de een of andere reden heb ik na vier jaar publiceren nog steeds geen permanent vestje, hoewel mijn klantenaantal wel toeneemt. Dat betekent creatief omgaan met je tijd. Ik had als doelstelling AF Corse voor een tweetal artikelen, de Legends race voor een artikel, Toyota als aanvulling op een artikel en dan nog wat eigen creativiteit botvieren voor mijn portfolio en in de hoop dat ik nog wat losvast kan slijten ergens aan een redactie. Met een niet-permanent hesje heb je dan maximaal 4 uur track time en 2 uur pit-time per dag. Ik wist dit al vooraf en daarom was ik op test day ook al aanwezig om wat platen te schieten die ik dan tijdens de "echte" 24 uren niet hoefde te maken. En dan maar hopen dat het weerbericht klopt..... Ja dus. Matig weer ook voor het echie, behalve zo tegen het einde van de race, toen het zonnetje ging meedoen.
Alvast n paar plaatjes, meer in de loop van deze week als ik ook door de Ferrari's heengeploegd ben:
1 Rebellion pit stop

2 Aston refuelling

3 Toyota...

4 ....meer Toyota...

5 ...en nog meer Toyota

6 Nog een paar uur te gaan.

7 Verliezen van degene die achter je rijdt.

8 Finish zonder prijzen voor Corvette