Enig idee?
Oewaaah, dan staat je hart even stil. Man wat een schrik.Paul Demo schreef:Gisterenmiddag met camera met daarop het objectief laten vallen ().
Daar was ik inderdaad heel blij mee, en het feit dat de camera natuurlijk niets mankeerde. Maar goed, het objectief ook ff op de D70 uitgeprobeerd, en hetzelfde verschijnsel. Maar goed, het gaat morgen per post naar China, en er is een nieuw objectief onderweg, service heet dat.Marco Handgraaf schreef:Een geluk bij een obgeluk dat Paul z'n 50mm erop had zitten en niet een van z'n andere objectieven.
"That all in the game", heb hier ergens ook gelezen dat een Nikon lens defect was gegaan en dat het servicepoint zij dat hij gevallen was en niet werd gerepareerd.Hans Braakhuis schreef:Niet erg netjes, om Nikon op te laten draaien voor: citaat: "Gisterenmiddag met camera met daarop het objectief laten vallen".Paul Demo schreef:Maar goed, het gaat morgen per post naar China, en er is een nieuw objectief onderweg, service heet dat.![]()
![]()
Mijn vrouw ging alleen maar vragen wat het kon zijn. Hij bood meteen aan om een nieuwe op te sturen zodat hij kon achterhalen wat het zou kunnen zijn. Vriendelijke mensen die ChinezenHans Braakhuis schreef:Niet erg netjes, om Nikon op te laten draaien voor: citaat: "Gisterenmiddag met camera met daarop het objectief laten vallen".Paul Demo schreef:Maar goed, het gaat morgen per post naar China, en er is een nieuw objectief onderweg, service heet dat.![]()
![]()
Code: Selecteer alles
Niet erg netjes, om Nikon op te laten draaien voor: citaat: "Gisterenmiddag met camera met daarop het objectief laten vallen".
Code: Selecteer alles
Mijn vrouw ging alleen maar vragen wat het kon zijn. Hij bood meteen aan om een nieuwe op te sturen zodat hij kon achterhalen wat het zou kunnen zijn. Vriendelijke mensen die Chinezen
Nee nee, ze heeft wel degelijk verteld dat deze gevallen is. Maar omdat hij het alleen op manueel niet meer goed werkt heeft de man het idee dat het simpel te repareren is. IN Beverwijk is dat minimaal 150 euro en in China wordt het op deze wijze opgelost. Ga wel een biertje met hem drinken op eerste kerstdagGeorge Fennes schreef:Beetje voorbarig Hans met je conclusie:Code: Selecteer alles
Niet erg netjes, om Nikon op te laten draaien voor: citaat: "Gisterenmiddag met camera met daarop het objectief laten vallen".
![]()
Zie het commentaar van Paul:Je kan er niet van uitgaan dat de vrouw van Paul de zaak verkeert voor heeft gesteld en daardoor met onjuiste info een nieuw objectief heeft verworven.Code: Selecteer alles
Mijn vrouw ging alleen maar vragen wat het kon zijn. Hij bood meteen aan om een nieuwe op te sturen zodat hij kon achterhalen wat het zou kunnen zijn. Vriendelijke mensen die Chinezen
Maar het is wel tekenend voor de service die men daar kent.
Veel lagere prijzen en betere service en een pracht land om te fotograferen.
Dan vraag je jezelf af wat doe ik nog in dit koude kikkerland![]()
Groetjes George