Ik net mijn Z8 zojuist de 3.01 update gegeven. Ik test altijd even na een update en nu valt me hierbij op dat de gemaakte foto's dubbel worden weergeven in het weergave menu van mijn camera. Dubbele foto's in de in het weergave menu zijn voor mij niet nodig. De oorzaak is dat zowel de NEF als de jpg's van beide geheugenkaarten worden getoond in het weergavemenu van de Z8, dit is te zoen aan bijvoorbeeld de logo's links bovenin in het scherm die de geheugenkaarten weergeven. Het lukt me niet om de weergave van JPG foto's uit te zetten.
- het lukt niet via de weg die ik verwacht via het 'i menu' -> via sleuf en map selecteren.
- Het lukt niet via het weergavemenu 'weergavesleuf bij twee indelingen.
- Ook niet via alle andere opties is in het weergavemenu (het onderdeel van het centrale menu).
De (online) handleiding vind ik bovenstaande tips ook, die helaas niet het gewenste resultaat hebben. Toch vreemd, dit lijkt me gewoon zo iets simpels, ik moet toch vast en zeker iets voor de hand liggends over het hoofd zien. Is er toevallig iemand die wijze woorden heeft hierover?