yoyo schreef:
Het is best leuk hoor. Rijden op een solex en spelen met een atari. Maar volgens mij moet je in de vut zitten om daar voldoende tijd voor vrij te kunnen maken.
Wat heeft de VUT er nu in hemelsnaam mee te maken????

Het is gewoon een kwestie prioriteiten stellen. Ik heb bewust gekozen voor het analoog fotograferen, ik voel me daar het prettigst bij. Je doet als of analoog iets is uit een ver verleden! Wat een nonsense, voor mij is het springlevend.
Wat mij opvalt is dat op dit forum het overgrote deel digitaal fotografeert, maar ook dat veel "fotografen" niet eens het verband meer weten tussen gevoeligheid, sluitertijd, diafragma.

Over- en onderbelichten. scheptediepte, wat heb je daar nog aan? Tsja, het is er ondanks de opkomst van de digitale fotografie er niet echt beter opgeworden . . .

Misschien is dit wel juist dóór de digitale fotografie het geval. Digitaal staat voor mij voor het maken van kiekjes en vakantiefoto's. En geef toe, nogal wat fotografen op dit forum komen niet veel verder.
Ik loop nu uiteraard het risico weer het halve forum over me heen te krijgen, maar daar ga ik niet op reageren . . .