1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. tot slot een panorama.

Groeten Erik
PatrickP schreef:Een kleurrijk geheel hoor. Bewerk je ze na?
Even een opmerking in z'n algemeenheid. Een goede foto is vaak een kwestie van details. Een paar voorbeeldjes waar het hier aan schort:
Foto 1: Je mist een stukje van het wiel. Zo'n klein stukje missen kan nergens goed voor zijn. Het onderwerp hoeft er niet altijd helemaal op te staan, maar een heel klein stukje missen, dat kan dus eigenlijk nooit!
Foto 2: Je had beter een stap naar rechts kunnen doen. Dan had je de kpop van de lantaarn niet half voor de schoorsteen gehad. Dat maakt een heel groot verschil!
Foto 5: Het onderwerp is ongetwijfeld de schandpaal, maar het kanon er niet helemaal op, en nog net een stukje kerktoren juist wel... Een net iets ander standpunt of iets meet in- danwel uitgezoomd maakt een veel betere foto!
Ik hoop dat je hier iets mee kan...
Ik moet zeker nog een keer terug gaan om pannekoeken te etenPanther schreef:Die pano is schitterend, geeft Brielle ook goed weer.
Het pleintje met de schandpaal is het Wellerondom, voor je info. JE hebt toch wel een pannekoekje gegeten daar hoop ik?
Hoewel ik je zeker niet zal kunnen verbeteren denk ik dat je er meer uit had kunnen halen. Brielle heeft zoveel te bieden en ik mis het typische "Den Briel" gevoel wat ik bij de pano wel heb.
(Ik ben er vlakbij opgegroeid en ben er jaren wezen stappen, vandaar dat ik Brielle redelijk ken.)
Mooi gemaakt mansatte schreef:Hoi Gino.
De pano bestaat uit 8 foto`s en is aan elkaar geplakt met Panorama Maker 4 Pro.
Groeten Erik.