Venniper Koninginnerit 2008

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
wouterboon

Bericht door wouterboon » di apr 29 2008 9:20 am

Nou, dat is duidelijk ;-)

Ik begrijp dat je op de M-stand (althans zo heet het op mijn D80) hebt gefotografeerd. Hoe kun je dan, terwijl je door je zoeker kijkt, de iso variëren? Of is dat een kwestie van de instelwieltjes anders instellen? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid...

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » di apr 29 2008 9:47 am

De D3 heeft een apart knopje voor de ISO instelling. Ik kijk dus door de zoeker naar de belichting meter en stel ondertussen de ISO goed in door het knopje in te drukken en aan het wieltje te draaien. :)
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Antoinette
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Antoinette » di apr 29 2008 9:47 am

Erg mooie serie, zowel de kleur als zwart-wit foto's.
Say what you like
Do what you feel

wouterboon

Bericht door wouterboon » di apr 29 2008 9:51 am

a90 schreef:De D3 heeft een apart knopje voor de ISO instelling. Ik kijk dus door de zoeker naar de belichting meter en stel ondertussen de ISO goed in door het knopje in te drukken en aan het wieltje te draaien. :)
Tsja, daar kan ik dus niet tegen op. Moet ik het morgen maar doen door met sluitertijd of diafragma te spelen en de iso te laten voor wat het is...

mikemix

Bericht door mikemix » di apr 29 2008 9:57 am

Michael, allemaal prachtig.
Complimenten hoor!

emiel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door emiel » di apr 29 2008 10:14 am

wouterboon schreef:Tsja, daar kan ik dus niet tegen op. Moet ik het morgen maar doen door met sluitertijd of diafragma te spelen en de iso te laten voor wat het is...
heb je het al geprobeerd op je D80....? Ik wel, en het werkt op een D80 ook gewoon, heb je helemaal geen d3 voor nodig ;)

ps: prachtige foto's!

ajuus
emiel

Macer

Bericht door Macer » di apr 29 2008 4:31 pm

Hele mooie serie met #2 als absolute uitschieter voor mij..

newphotod60

Bericht door newphotod60 » di apr 29 2008 4:34 pm

emiel schreef:
wouterboon schreef:Tsja, daar kan ik dus niet tegen op. Moet ik het morgen maar doen door met sluitertijd of diafragma te spelen en de iso te laten voor wat het is...
heb je het al geprobeerd op je D80....? Ik wel, en het werkt op een D80 ook gewoon, heb je helemaal geen d3 voor nodig ;)

ps: prachtige foto's!

ajuus
emiel
zelfs op mijn d60 kan het, weliswaar door drukknopje te combineren met wieltje maar ook ik kan door de zoeker kijkend iso, diafragma en sluitertijd veranderen

wouterboon

Bericht door wouterboon » di apr 29 2008 4:54 pm

[/quote]
zelfs op mijn d60 kan het, weliswaar door drukknopje te combineren met wieltje maar ook ik kan door de zoeker kijkend iso, diafragma en sluitertijd veranderen[/quote]

Ik ben er al achter en ga het eens proberen.

william

Bericht door william » di apr 29 2008 8:10 pm

Top Top Top werk zijn echt heel mooi..

Groetjes William

yoyo

Bericht door yoyo » wo apr 30 2008 12:26 am

4 en 6 voor mij.
Mooie posters... :D

anton1951

Bericht door anton1951 » wo apr 30 2008 8:02 am

Er staat nog maar weinig gras voor m'n voeten; het meeste is al weggemaaid door de eerder gegeven commentaren.... Ik kan er dus weinig aan toevoegen....behalve dan dat ik kan aansluiten in de rij van hen die blijk gaven van hun waardering voor deze mooie foto's....... :wink:

Groet van Anton.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”