corinne als je meetrekt met het onderwerp paard ruiter dan zou je de instelling S kunnen gebruiken sluitertijd op 1/60s de AF op AF-C zetten dat moet bij de D50 in het menu gegarandeerd dat je mooie foto's kunt maken is natuurlijk wel even oefenen maar dat is geen probleem met digitaal als de foto niet goed is kun je dat direkt zien.ok zo doe ik dat ook met sporten o.a paardesport/motorsport enz.corinne schreef:hallo; ik ben hier nieuw en ook een leek op het gebied van fotografie, heb jaren zo een gewoon toestel gehad en nu een nikon D 50; onze dochter rijd paard en ik dacht nu zal ik mooie foto's trekken he, ja jongens dat is dus nog niet gebeurt he, ik zou dus moeten kunnen binnen trekken liefst zonder flitser en bewegende beelden, zet ik hem op sport dan zijn ze allen wazig, dus graag hulp want manueel instellen daar ben ik dus niet thuis in he.
heb voor alle duidelijkheid zo een kit gekocht met 2 lenzen , dacht al dat ik een betere lens moet kopen maar zal aan de gebruiker liggen zeker
suc6 Harry