Nieuwe sectie gestart

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Ruud H.

Bericht door Ruud H. » wo jun 25 2008 10:42 pm

Als iedereen die een tip plaats deze nu ook eens zelf verwijderd, is het probleem toch opgelost? Of ben ik misschien iets te positief.

Anders wil ik het wel doen, het verwijder bedoel ik dan.
Zou jammer zijn als zo iets moois vol loopt met berichten van het verleden.

eteuben

Bericht door eteuben » wo jun 25 2008 11:07 pm

Ok, ik heb ook een tip geplaatst, maar vervolgens heb ik alweer een paar keer in topics gereageerd. Ik Mag berichten verwijderen, maar volgens mij alleen de "laatst geschreven", dus lukt dat nu niet... Weet ook niet of dit een makkelijke optie binnen phpBB is die aan of juist uit te vinken is!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do jun 26 2008 12:11 am

Het is de bedoeling dat wij als moderators de boel een beetje schoon gaan houden, hetgeen betekent dat ik op zondagavond of maandag er even doorheen loop en de boel op slot ga gooien als ik dingen zie die al geweest zijn. Onno en Roel zullen dat ongetwijfeld ook gaan doen. Maar het kan natuurlijk een keertje vergeten worden, of een beetje later.

Maar laat je tips nou gewoon lekker staan zoals je ze hebt geplaats, want je kan het zelf toch niet opruimen!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Frederix

Bericht door Frederix » do jun 26 2008 12:21 am

PatrickP schreef: Maar laat je tips nou gewoon lekker staan zoals je ze hebt geplaats, want je kan het zelf toch niet opruimen!
Wat levert dat op? Het wordt er toch alleen maar onoverzichtelijk van?

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » do jun 26 2008 12:44 am

Ik kan ze natuurlijk ook weggooien, maar een slotje is toch genoeg? Dan is het gelijk duidelijk dat deze niet meer geldig is...

Weggooien ben ik niet zo voor: er wordt tenslotte ook gereageerd op tips.

Het is trouwens wel zo handig als ik de datum kan zien danwel in de onderwerpnaam, danwel in het onderschrift. Ik heb het er nu een paar keer zelf onder gezet nadat ik deze informatie uit het draadje zelf gevist had.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

vulture
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door vulture » vr jun 27 2008 10:26 pm

Misschien ook een idee om de foto's die gemaakt zijn tijdens deze tips in deze draadjes(topics) te plaatsen . Zodat we kunne vergelijken!

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr jun 27 2008 10:47 pm

vulture schreef:Misschien ook een idee om de foto's die gemaakt zijn tijdens deze tips in deze draadjes(topics) te plaatsen . Zodat we kunne vergelijken!
Dat is JUIST NIET de bedoeling. Daarvoor hebben we de sectie Presentatie foto's en fotolocaties voor! We verwijderen de foto's zelfs...

Dennis71

Bericht door Dennis71 » do sep 04 2008 5:11 am

Er zijn volgens mij genoeg hacks te vinden voor deze forumsoftware om een draadje wat gesloten wordt naar beneden te verplaatsen. Zo hou je netjes overzicht aangezien alle posts die open staan nog bovenaan staan. Wel zo makkelijk en overzichtelijk.

Plaats reactie

Terug naar “Komende evenementen”