Als iedereen die een tip plaats deze nu ook eens zelf verwijderd, is het probleem toch opgelost? Of ben ik misschien iets te positief.
Anders wil ik het wel doen, het verwijder bedoel ik dan.
Zou jammer zijn als zo iets moois vol loopt met berichten van het verleden.
Nieuwe sectie gestart
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Het is de bedoeling dat wij als moderators de boel een beetje schoon gaan houden, hetgeen betekent dat ik op zondagavond of maandag er even doorheen loop en de boel op slot ga gooien als ik dingen zie die al geweest zijn. Onno en Roel zullen dat ongetwijfeld ook gaan doen. Maar het kan natuurlijk een keertje vergeten worden, of een beetje later.
Maar laat je tips nou gewoon lekker staan zoals je ze hebt geplaats, want je kan het zelf toch niet opruimen!
Maar laat je tips nou gewoon lekker staan zoals je ze hebt geplaats, want je kan het zelf toch niet opruimen!
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik kan ze natuurlijk ook weggooien, maar een slotje is toch genoeg? Dan is het gelijk duidelijk dat deze niet meer geldig is...
Weggooien ben ik niet zo voor: er wordt tenslotte ook gereageerd op tips.
Het is trouwens wel zo handig als ik de datum kan zien danwel in de onderwerpnaam, danwel in het onderschrift. Ik heb het er nu een paar keer zelf onder gezet nadat ik deze informatie uit het draadje zelf gevist had.
Weggooien ben ik niet zo voor: er wordt tenslotte ook gereageerd op tips.
Het is trouwens wel zo handig als ik de datum kan zien danwel in de onderwerpnaam, danwel in het onderschrift. Ik heb het er nu een paar keer zelf onder gezet nadat ik deze informatie uit het draadje zelf gevist had.