a90 schreef:Die Kata ben ik idd ook benieuwd naar Hans, ik zag dat je hem in bestelling had gezet.
Hallo Michael,
De Kata bevalt mij uitstekend.
Heb deze samen met Hans op de Photokina gezien.
Ik heb dan de iets kleinere als die Hans besteld heeft, namelijk de WS-604 en daar kan ik met gemak de D3 met 24-70mm met gemonteerde zonnekap erop en de SB-900 in het hoofdcompartiment in kwijt.
En dan heb ik verder ook nog de 14-24mm in één van de zijpocket's bij me.
In de andere zijpocket heb ik de 50mm, een blaaspeer, een poetsdoekje en riempjes voor statief zitten.
Verder heb ik dan allerlei kleine toebehoren in voorste apart ritsvak en het aparte ritsvak in het deksel (CF-cards,draadontspanner,schroevendraaiertje voor statief,pen en papier,etc,etc).
Als ik de 70-200mm ook mee wil nemen draag ik die in zen eigen lenstas mee aan men andere schouder, werkt perfect en verdeeld het gewicht ook weer.
Moet wel zeggen dat met deze bepakking na een hele dag sjouwen, dat je dan de riem over je schouder exact weet te zitten.
Dus ben blij dat ik de WS-604 gekocht heb want in de grotere WS-606 ga je nog meer proppen en dat weet je dan 's avonds helemaal wel.
Maar wat erg fijn is is de riem waarmee je de tas stabiel rondom je lichaam houd en die ook extra steun en draagvermogen bied.
Kortom, een fijne tas, van stevig materiaal gemaakt en netjes afgewerkt zoals we van Kata gewend zijn.
Ik ben der blij mee
Met vriendelijke groeten, Gino