Patrick schreef:luc schreef:Patrick schreef:Kunnen we niet een deel van een camping reserveren? Veel mensen hebben wel een tentje ter beschikking, en het is ook nog eens erg gezellig...
Hmmm strak plan, een soort van Nikon Kamp

..... Kan denk ik wel geregeld worden ....
Het is nog een stuk goedkoper ook natuurlijk. Het maakt het een stuk aanlokkelijker voor een hoop mensen denk ik.
Ik denk er serieus over die kant ook op te komen; ik ken het eigenlijk niet, dus het is voor mij bijna een echte vakantie! Zeker als we gaan kamperen!

Het is dat ik eigenlijk het hele weekeinde moet werken anders had ik het graag geregeld. Ik kan pas Zaterdag hooguit rond 17.00 uur ergens op een camping in Zeeland zijn en ik moet maandag weer om 6.00 uur beginnen.
Als alles doorgaat verblijf ik op camping Duinzicht in koudekerke van zaterdag op zondag. zie net dat er een nieuwe eigenaar is die de zondagsrust respecteert Hmm dat kan nog wel eens lastig worden met een activiteit op Zondag.
Ik ga ze even bellen .
Zoo dat word een lastige je kunt niet op zondag uitchecken bij hun. Dus dat valt al af. Of iedereen moet op maandag pas naar huis willen
Op Vrijdag of op Zaterdag al afreken en op zondag gewoon vertrekken was ook niet mogelijk. Misschien toch even een andere camping bellen .....
Luc.