Stadswandeling Middelburg op 24 mei 2009

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Stadswandeling Middelburg op 24 mei 2009

Bericht door Patrick » za mar 14 2009 1:08 am

luc schreef:
Patrick schreef:Kunnen we niet een deel van een camping reserveren? Veel mensen hebben wel een tentje ter beschikking, en het is ook nog eens erg gezellig...
Hmmm strak plan, een soort van Nikon Kamp :D ..... Kan denk ik wel geregeld worden ....
Het is nog een stuk goedkoper ook natuurlijk. Het maakt het een stuk aanlokkelijker voor een hoop mensen denk ik.

Ik denk er serieus over die kant ook op te komen; ik ken het eigenlijk niet, dus het is voor mij bijna een echte vakantie! Zeker als we gaan kamperen! :mryellow:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Barry

Bericht door Barry » zo mar 15 2009 9:39 pm

Ik kan helaas niet mee naar Middelburg :( moet dan naar Hengelo voor een motorrace)
Groeten Barry

Ronno

Bericht door Ronno » ma mar 16 2009 6:28 am

gaat er ook zo'n stads wandeling komen maar dan meer in de buurt van apeldoorn of zwolle ?

Wel super dat jullie dat soort avond / dagen organiseren maar deze keer is het net even te ver weg.

Ik zit nog maar net op het forum en heb nu al door dat je hier een super tijd kan beleven hihi.

jafje
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door jafje » ma mar 16 2009 11:07 am

Oew, als er een weekendje kamperen aan vast wordt geplakt krijg ik ook heel veel zin om te komen...
Ik ga nog even kijken hoe het verder uit zou komen, maar als ik kom is dat van vrijdag tot maandag ivm weekov.
Student zijn heeft nog steeds zo zn voordelen :mrgreen:

Groetjes, Fleur
KOEKJES!

D60, glaswerk

http://jafje1.webs.com

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma mar 16 2009 11:24 am

jafje schreef:Oew, als er een weekendje kamperen aan vast wordt geplakt krijg ik ook heel veel zin om te komen...
Ik ga nog even kijken hoe het verder uit zou komen, maar als ik kom is dat van vrijdag tot maandag ivm weekov.
Moet jij maandag en vrijdag niet gewoon "op school" zitten? :twisted:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma mar 16 2009 11:25 am

Ronno schreef:gaat er ook zo'n stads wandeling komen maar dan meer in de buurt van apeldoorn of zwolle ?

Wel super dat jullie dat soort avond / dagen organiseren maar deze keer is het net even te ver weg.

Ik zit nog maar net op het forum en heb nu al door dat je hier een super tijd kan beleven hihi.
Daar is een oplossing voor: organiseer zo'n dag. :mryellow:

Melliw
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Melliw » ma mar 16 2009 3:39 pm

Patrick schreef:
Ronno schreef:gaat er ook zo'n stads wandeling komen maar dan meer in de buurt van apeldoorn of zwolle ?

Daar is een oplossing voor: organiseer zo'n dag. :mryellow:
Zwolle is ons (Cees en ik) goed bevallen. Wellicht kan ik of een ander een keer wat organiseren in Zwolle.
Maar eh..., dit topic gaat over Middelbrug...

gr. Melliw
BrinksFotografie

I believe that the greatest tool we have as photographer is our own two feet.

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » ma mar 16 2009 4:26 pm

Patrick schreef:
luc schreef:
Patrick schreef:Kunnen we niet een deel van een camping reserveren? Veel mensen hebben wel een tentje ter beschikking, en het is ook nog eens erg gezellig...
Hmmm strak plan, een soort van Nikon Kamp :D ..... Kan denk ik wel geregeld worden ....
Het is nog een stuk goedkoper ook natuurlijk. Het maakt het een stuk aanlokkelijker voor een hoop mensen denk ik.

Ik denk er serieus over die kant ook op te komen; ik ken het eigenlijk niet, dus het is voor mij bijna een echte vakantie! Zeker als we gaan kamperen! :mryellow:
Het is dat ik eigenlijk het hele weekeinde moet werken anders had ik het graag geregeld. Ik kan pas Zaterdag hooguit rond 17.00 uur ergens op een camping in Zeeland zijn en ik moet maandag weer om 6.00 uur beginnen.

Als alles doorgaat verblijf ik op camping Duinzicht in koudekerke van zaterdag op zondag. zie net dat er een nieuwe eigenaar is die de zondagsrust respecteert Hmm dat kan nog wel eens lastig worden met een activiteit op Zondag.

Ik ga ze even bellen .

Zoo dat word een lastige je kunt niet op zondag uitchecken bij hun. Dus dat valt al af. Of iedereen moet op maandag pas naar huis willen :D
Op Vrijdag of op Zaterdag al afreken en op zondag gewoon vertrekken was ook niet mogelijk. Misschien toch even een andere camping bellen .....

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

jafje
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door jafje » ma mar 16 2009 8:25 pm

Patrick schreef:
jafje schreef:Oew, als er een weekendje kamperen aan vast wordt geplakt krijg ik ook heel veel zin om te komen...
Moet jij maandag en vrijdag niet gewoon "op school" zitten? :twisted:
School is relatief; hoef alleen nog maar mn scriptie af te maken (en dat kan net zo goed thuis) en dan mag ik me ook 'afgestudeerd' noemen :P
Dus als ik besluit dinsdag, woensdag en donderdag harder te werken kan ik makkelijk de maandag en vrijdag vrij nemen :mrgreen:

Groetjes, Fleur
KOEKJES!

D60, glaswerk

http://jafje1.webs.com

MARS
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door MARS » wo apr 08 2009 6:43 pm

Theo,

Ik heb je een Pb'tje gestuurd met mijn aanmelding en 06 nummer.
Ik kom echter niet alleen samen met mij gaan mee:

Zoon RobinikoN (grote concurrent) met zijn Coolpix 5700
en
vriend Chris ( een nog grotere concurrent) met een D80

tot ziens in Veere,

Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark Verheijen

Bericht door Mark Verheijen » wo apr 08 2009 7:20 pm

Hmz lijkt me erg leuk, maar het is wel ver vanaf Zaandam. Ik denk er nog even over na.

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » wo apr 08 2009 7:39 pm

rocksoff schreef:Hmz lijkt me erg leuk, maar het is wel ver vanaf Zaandam. Ik denk er nog even over na.
Watje :D
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Mark Verheijen

Bericht door Mark Verheijen » wo apr 08 2009 7:41 pm

luc schreef:
rocksoff schreef:Hmz lijkt me erg leuk, maar het is wel ver vanaf Zaandam. Ik denk er nog even over na.
Watje :D
Whahaha. Ja 2 uur rijden heen en 2 terug en 's avonds laat op zondag.....dan maar een watje :egeek:

mikemix

Bericht door mikemix » wo apr 08 2009 7:47 pm

Ben nog nooit in Zeeland geweest... :oops:

Mark Verheijen

Bericht door Mark Verheijen » wo apr 08 2009 7:51 pm

mikemix schreef:Ben nog nooit in Zeeland geweest... :oops:
Nou dan moet je cker heen :roll: .

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”