Wat is zijn website?
De tips van Martijn voor wat betreft de instellingen lijken me al een heel goed beginRianne schreef:Ik weet de site niet. Hij is bij hen langsgeweest en heeft zijn kaartje afgegeven.
Wij hebben ons ook afgevraagd of dat wel te vertrouwen is, maar...Zij hebben ook zoiets van...Wat kan er fout gaan?
In het ergste geval hebben ze zijn foto's niet en heeft hij gratis gegeten en gedronken...Big deal.
Maar..alles leuk en aardig...Wie heeft er tips voor MIJ?
Als je dan toch bezig bent, ga er gewoon helemaal voor en maak mooiere/spontanere foto's dan die pro(misschien is het wel die uit deze topicen laat ze allemaal maar versteld staan.Rianne schreef: Ik zal gewoon meegaan, zoals afgesproken en ook gewoon blijven fotograferen, maar voor mijn gevoel rust nu niet alles op mijn schouders en ben ik maar een 'bijfotograaf' die voor de lol meeschiet.
Gezien dit feit hoeft het dus allemaal minder perfect.
Gr. Rianne
Hieruit maak ik dus op dat je echt zeer weinig verstand ervan hebt en sorry dat ik het zeg, maar als je een vraag stelt of ISO 200 voor binnen is, is het maar beter dat jij de foto's niet maakt ze zouden allemaal bewogen zijn. (al twijfel ik ook aan de kunnen van de "gratis" fotograafRianne schreef:Ik denk dat jullie gelijk hebben hoor, maar zij gaan hiervoor en ik ga het niet voor hen verpesten.
Ik fotografeer dus ook gewoon en dan zien we wel...
Ik heb de tips van Martijn ingesteld. Bedankt!
Nog even een paar vragen.. Iso200 is voor binnen (neem ik aan..) voor buiten zal ik dit moeten veranderen toch?
Flisten naar het plafond toe. Ook voor binnen dus..En buiten? Geen flits gebruiken? En zo wel...Hoe richten voor het mooiste effect?
Gr.Rianne