Ik gebruik nu nikon nx voor windows kan ik dit zelfde programma ook voor apple gebruiken?
Domme vragen bestaan niet. Het werkt gewoon... en je kunt Aperture draaien. Wat ondanks bijv. Lightroom van Adobe toch nog steeds mijn voorkeur geniet. Lekker echt fullscreen editen en het blijft erg krachtig om je foto bibliotheek te organiseren. Ik werk met een macbookpro 15" 2,4 met 2 gig icm een Samsung syncmaster 226BW, Mightymouse en een oud type Apple pro keyboard en dat bevalt prima. Aperture is mijn hoofd workflow zeg maar, daarnaast gebruik is CS3, capture NX,Lightroom en Pixelmator.Macer schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is nou het voordeel van een apple tegenover een "normale" pc wat betreft fotoverwerking?
Ik werk pas sinds OS 6 met een Apple en ik durf eigelijk wel te beweren dat ik nooit een onstabiel systeem heb meegemaakt. Al helemaal niet ten opzichte van Windows :mrgreen:mikemix schreef:Mac is sinds OSX erg stabiel en krachtig te noemen.
Voor OSX (tot OS9.2.2) was het ook wel eens een drama met extenties die conflicten gaven.
Nou en of! Geef mij straks ook maar een luipaard in m'n Apple!Leeuwarden schreef:Dat is wel het leuke als er weer een nieuw OS van Apple uitkomt. Het is altijd beter. Er heeft eigelijk nog nooit een echte misser tussen gezeten. Verheug je je ook al op 10.5?