Welke analoge Nikon?
Ik heb de 1e resultaten van mijn 2e hands F5 binnen, mooi, mooi, mooi, dat deze camera's momenteel voor een spotprijs kunnen worden overgenomen is niet te geloven, die F5 gaat nooit meer weg, de ergonomie, de robuuste body, de snelle AF, snel beeldtransport, perfect lichtmeetsysteem, en al mijn non-dx-lensen passen er zo op en geen crop-factor meer, ik ben helemaal gelukkig.
Hallo Gert,Gert Wagelaar schreef:Ik heb de 1e resultaten van mijn 2e hands F5 binnen, mooi, mooi, mooi, dat deze camera's momenteel voor een spotprijs kunnen worden overgenomen is niet te geloven, die F5 gaat nooit meer weg, de ergonomie, de robuuste body, de snelle AF, snel beeldtransport, perfect lichtmeetsysteem, en al mijn non-dx-lensen passen er zo op en geen crop-factor meer, ik ben helemaal gelukkig.
Leuk om te horen dat je zo blij bent met je F5.
Ik werk zelf al een aantal jaren met een F6, maar ook die gaat bij mij nooit meer weg.
Met vr. gr.,
Gerrit
Ondertussen contact gelegd met een Marktplaats.nl-aanbieder voor een F80-body: gunstige prijs, naar verluid goede conditie (eerst zelf zien natuurlijk...), compleet met doos, documentatie, &c. Maar, geen objectieven erbij...
Mijn vraag: kan ik mijn 50mm F1.8 en idem 85mm Nikkors op deze body zetten? Natuurlijk weet ik wel dat het mechanisch kan maar kan het ook qua autofocus?
Mijn vraag: kan ik mijn 50mm F1.8 en idem 85mm Nikkors op deze body zetten? Natuurlijk weet ik wel dat het mechanisch kan maar kan het ook qua autofocus?